Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فضل‌الله رنجبر» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، نامزدهای نهایی در بخش‌های مختلف کرمانشاه را ۶۸ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون هیچ‌گونه نامه تایید صلاحیت جدید هم به فرمانداری نرسیده است.

وی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور در روز جمعه خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات الکترونیک آموزش نمایندگان فرماندار، کاربران و اعضای شعب اخذ رای به پایان رسیده و در عین حال از کاربران هم آزمون عملی گرفته شده تا در روز انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی ۶۵ نامزد انصرافی شورای شهر کرمانشاه به قرار زیر است:

نامزدهای انصرافی شورای شهر کرمانشاه نامزدهای انصرافی شورای شهر کرمانشاه

جمع آوری آرای مردم شهرستان در ۷۲۱ شعبه

رنجبر، تعداد صندوق های الکترونیک اخذ رای را ۲ هزار و ۶۵ عدد اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۳۱۴ نفر برای کار با این دستگاه ها و دریافت آموزش‌های لازم فراخوانده شده اند.

وی با بیان این‌که ۷۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه آرای مردم را جمع‌آوری خواهد کرد، گفت: ۴۵۸ شعبه مخصوص شهر کرمانشاه است که ۴۴۶ شعبه به‌ صورت ثابت و ۱۲ شعبه نیز به‌ صورت سیار آرای مردم را اخذ می کنند.

فرماندار کرمانشاه افزود: تمام فرآیند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه به ‌صورت کاملاً الکترونیکی خواهد بود و عوامل برگزاری انتخابات هیچ نقشی در این زمینه ندارند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان کرمانشاه را حدود ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این عوامل شامل عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بازرسان هستند که کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انجام خواهند داد.

فرماندار کرمانشاه واجدین حق رای در شهرستان کرمانشاه را حدود ۸۵۰ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: پس از تایید نهایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، امروز اسامی نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده را منتشر کرده ایم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انصرافی شورای شهر برگزاری انتخابات شهرستان کرمانشاه دوره انتخابات شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم

در این گزارش اسامی زنانی که در دور اول به انتخابات مجلس دوازدهم راه یافتند و همچنین ۷ نامزدی که در دور دوم در حوزه انتخابیه تهران به رقابت خواهند پرداخت آشنا می‌شویم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (یازدهم) اسفند سال گذشته برگزار شد که طبق اعلام ستاد انتخابات کشور حدود 1700 زن نیز نامزد انتخابات بودند که به تعبیر سخنگوی شورای نگهبان به اندازه 6 دوره مجلس زنان در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

گزارش تسنیم از ترکیب نمایندگان مجلس دوازدهم/ تاکنون بیش از 55درصد نمایندگان تغییر کردندهمواره از آنجایی که چگونگی و ترکیب منتخبان مردم در هر مجلس مورد توجه بوده و طی ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی مسئله تعداد حضور نمایندگان زن یکی از آمارهای مورد توجه در ابتدای شروع به کار مجالس است.

حضور زنان در مجلس و تشکیل فراکسیون زنان و ارائه پیشنهادات و و تدوین طرح‌هایی در حوزه حل مسائل زنان از جمله مولفه‌هایی است که تاثیر عمیق و بسزایی در دیده شدن، نیازها، مشکلات و مطالبات نیمی از جامعه دارد.

در تمام ادوار مجالس شورای اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره شاهد حضور زنان در میان نمایندگان منتخب مردم بوده‌ایم، اما کمیت حضور زنان در مجلس مختلف بوده است.

بنابراین گزارش، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس به دور دوم کشیده شد اما در دور اول که نتایج آن مشخص شده از بین 245 کرسی که تکلیف آنها مشخص شده 11 نماینده به مجلس راه یافتن که در ادامه اسامی و حوزه انتخابیه آنها را می‌خوانیم:

-بروجرد: فاطمه مقصودی
-ساری: عالیه زمانی
-بندرعباس: فاطمه جراره
-ایلام: سارا فلاحی
-مبارکه: زهرا سعیدی مبارکه
-نائین: الهام آزاد
-ارومیه: شهین جهانگیری
-ملکان: زهرا خدادادی
-زرتشتیان: بهشید برخوردار
-قزوین: فاطمه محمدبیگی
-میانه: مریم عبداللهی

*رقابت 7 نامزد زن در دور دوم انتخابات مجلس

حال در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که در تاریخ (21 اردیبهشت ماه) سال جاری برگزار می‌شود، از رقابت 90 نامزد برای رقابت بر سر 45 صندلی باقی مانده مجلس، 7 کاندیدای زن نیز در حوزه انتخابیه تهران به رقابت خواهند پرداخت که باید منتظر ماند و ببینیم در دور دوم چه تعداد از زنان به مجلس راه می‌یابند؟

در ادامه اسامی این 7 کاندیدا که در حوزه انتخابیه تهران به دور دوم رفته‌اند را می‌خوانیم:

- سمیه رفیعی
- زهره‌سادات لاجوردی
- زینب قیصری
- زهره طبیب‌زاده
- ریحانه اخلاقی
- سمیه گلپور
- فاطمه قاسم‌پور

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی