Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@09:56:51 GMT

رقابت دو هافبک تیم ملی برای بازی کنار نوراللهی!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۶۹۲

رقابت دو هافبک تیم ملی برای بازی کنار نوراللهی!

خبرورزشی – دراگان اسکوچیچ نیز همچون مارک ویلموتس بلژیکی اعتقاد زیادی به احمد نوراللهی داشته و در همه بازی‌ها هافبک پرسپولیس را در ترکیب اصلی قرار می دهد.

در  مصاف حساس با تیم ملی عراق هم  احمد نوراللهی فیکس است اما اسکوچیچ هنوز زوج مکمل او در خط میانی را پیدا نکرده و دچار تردید است. سرمربی تیم ملی روی احسان حاج صفی و سعید عزت اللهی نظر دارد و می خواهد یکی از این دو را در بازی با عراق کنار احمد نوراللهی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت ساده تر احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی و سعید عزت اللهی برای قرار گرفتن کنار احمد نوراللهی رقابت می کنند.

البته این فقط برای زوج میانی است و ممکن است هر دو نفر در ترکیب اصلی باشند، یکی زوج احمد و دیگری در پست دیگر.  مثلا حاج صفی در سمت چپ جای محمدی یا حتی امیری بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد نوراللهی احسان حاج صفی احمد نوراللهی سعید عزت اللهی احمد نوراللهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!

سعید صادقی با انگیزه بالا تمرینات پرسپولیس را پیگیری می کند

طرفداری | سعید صادقی، هافبک مازنی پرسپولیس، پس از یک روز غیبت، با انگیزه و انرژی بالایی در اولین تمرین سال جدید این تیم حاضر شد.

صادقی که در تمرین روز گذشته با اجازه کادرفنی و مدیر تیم غایب بود، در تمرین امروز با حرکات تکنیکی و گل زیبایی که به ثمر رساند، نظر هم‌تیمی‌هایش را جلب کرد.

او در بخشی از تمرین، در سمت چپ زمین بازی کرد و با یک کنترل توپ تماشایی و ضربه کات‌دار دقیق، دروازه حریف را باز کرد. صادقی پس از گل، شادی گل معروف کریستیانو رونالدو را اجرا کرد و مورد تشویق هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

صادقی که در دو فصل اخیر یکی از ستاره‌های پرسپولیس بوده، در هفته‌های گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده بود. او با انگیزه بالا، سال جدید و 10 بازی آینده را دنبال خواهد کرد و باید دید در ادامه چه نقشی در تیم اوسمار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق
  • دکلان رایس کاپیتان انگلیس مقابل بلژیک
  • سریعترین گل جهان در بازی اتریش و اسلواکی