Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوگو لوریس معتقد است فرانسه برای جدال با آلمان باید یک عملکرد متعادل به نمایش بگذارد. 

هوگو لوریس از تقابل فرانسه و آلمان می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، تیم های فرانسه و آلمان در چارچوب حساس ترین بازی هفته نخست مرحله گروهی یورو 2020، فردا (سه شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم فوتبال آرنای مونیخ (همان آلیانز آرنا) مقابل هم صف آرایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه در مصاحبه پیش از بازی حاضر شد و از اهمیت بالای مسابقه فردا گفت:

از بازی های آلمان و فرانسه هم خاطرات خوب دارم و هم خاطرات بد. این یک جدال کلاسیک در اروپا و در سطح جهانی است. اهمیت این بازی نیز بسیار بالاست زیرا نخستین مسابقه دو تیم است و در یک گروه به شدت دشوار برگزار می شود. آلمان شاید در حال طی کردن پروسه بازسازی باشد اما بازیکنان باتجربه ای را به اردو فراخوانده و بازیکنان بزرگی دارند که برای بهترین باشگاه های جهان بازی می کنند؛ بازیکنانی که در سطح باشگاهی به پیروزی عادت دارند. 

در مورد ام باپه، بنزما و گریزمان 

سطح آنها بسیار بسیار بالاست. این سه بازیکنانی هستند که برای چندین سال سطح بالای خودشان را حفظ کرده اند. این موضوع برای آنتوان و کریم بیشتر صدق می کند، کیلیان هم با اینکه جوان است اما تا همینجا نیز دستاوردهای زیادی داشته است. می توانم درک کنم که چرا حریفان ما از آنها وحشت دارند. مهاجمان ما در این بازی به شدت تحت مراقبت قرار خواهند گرفت پس اگر بخواهیم نتیجه خوبی کسب کنیم، باید یک عملکرد تیمی فوق العاده داشته باشیم. این سه نفر توانایی رقم زدن تفاوت ها را در هر زمان دارند اما ما می خواهیم شرایطی متعادل در زمین ایجاد کنیم تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم، آن هم مقابل یک ملت فوتبالی بزرگ.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هوگو لوریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی که کیلیان ام باپه برای اشرف حکیمی چای رمضان سرو کرد / فیلم

یادی میکنیم از زمانی که کیلیان ام باپه برای اشرف حکیمی چای رمضان سرو کرد.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • روسیه: نقش غرب در حادثه تروریستی مسکو مشخص شود
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • تفاوت آرژانتینِ بدون مسی و آرژانتینِ مسی!‏
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • زمانی که کیلیان ام باپه برای اشرف حکیمی چای رمضان سرو کرد / فیلم