Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@11:39:46 GMT

سفر رئیسی به تبریز لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۸۱۴

سفر رئیسی به تبریز لغو شد

خبرگزاری مهر: رضا صدیقی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری حفظ سلامت مردم از اولویت‌های اصلی ستادهای انتخاباتی است، گفت: در خصوص سفر آیت الله رئیسی به تبریز نیز علی رغم پیش بینی دقیق‌ترین شیوه‌های بهداشتی و تمهیدات حفاظتی ویژه برای بهره‌مندی از محیطی سالم برای حضور مردم، بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا این سفر لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی ادامه داد: به محض انتشار خبر سفر آیت الله رئیسی به تبریز شور و شعفی وصف ناپذیر در بین مردم آذربایجان شرقی و شهر تبریز ایجاد شده بود و قشرها و احزاب مختلف مردمی با حضور در ستادهای وی در مناطق مختلف استان آمادگی خود را به منظور کمک در میزبانی هرچه شایسته‌تر از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بودند.

وی گفت: به یقین این ارتباط از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و فضای مجازی در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عمیق‌تر شده و مردم همیشه در صحنه آذربایجان با بیعتی راستین و خالصانه، حضوری مثال‌زدنی در روز انتخابات خواهند داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز

 اسبقی در جلسه تکمیل پرونده‌های ثبتی و تقویم رویداد‌های گردشگری تبریز گفت: رویداد‌ها و جشنواره‌هایی که به گردشگری غذا مرتبط است امسال حائز توجه ویژه‌ای است چون شهر تبریز از نظر تنوع خوراکی‌ها، غذا‌ها و شیرینی‌های سنتی با فرهنگ و تاریخ دیرینه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۳۴ رویداد مختلف در شهر‌ها و بخش‌های مختلف آذربایجان‌شرقی در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسیده است اظهار کرد: ۱۳ مورد از این رویداد‌ها مربوط به شهرستان تبریز است که با توجه به تعدد این موضوع لازم است تا پرونده‌های جدیدی برای ثبت در تقویم گردشگری کشور تنظیم و تکمیل شود.

اسبقی افزود: برنامه ها، رویداد‌ها و جشنواره‌های یاد شده با مشارکت ارگان‌های مختلف شهرستانی اعم از فرمانداری، شهرداری، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان و صمت شهرستان تبریز برگزار می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه‌های هنری، تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی و غذایی باید اقدامات کافی برای افزایش این رویداد‌ها به انجام برسد.

وی اهمیت مشارکت دستگاه‌ها و ادارات مختلف در ثبت ملی و منطقه‌ای رویداد‌ها و جشنواره‌ها را مهم خواند و گفت: در این زمینه تلاش داریم تا رویداد‌ها و جشنواره‌های مختلف که توسط فرمانداری، شهرداری، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت شهرستان تبریز برگزار می‌شوند شناسایی و مستندنگاری شده و با تکمیل فرم‌های مربوطه توسط ادارات متولی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان