Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@08:35:06 GMT

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخلف انتخاباتی است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۸۱۷

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخلف انتخاباتی است

ماریا خویش دوست در گفتگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات، رعایت دستورات بهداشتی به‌عنوان تنها راهکار حفظ سلامت عمومی، ضرورتی جدی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: بی‌تردید برگزاری باشکوه انتخابات و تشویق جهت حضور و مشارکت آحاد مردم امری لازم و اجتناب‌ناپذیر است اما در شرایط کرونایی در مسیر انجام این مهم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خویش دوست تصریح کرد: ستاد انتخابات کشور با همکاری استانداران و فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه، مسئول نظارت و مراقبت از اجرای ضوابط پروتکل‌های بهداشتی را برعهده دارند.

وی گفت: برای نخستین‌بار است که رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی نوعی تخلف انتخاباتی تلقی شده و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، مانند سایر تخلفات احتمالی انتخاباتی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت؛ به طوری که در مرحله اول تذکر کتبی به مسئولین و نامزد متخلف داده می‌شود و در صورت تکرار تخلف، ممنوعیت و قطع ارائه هرگونه خدمات به نامزدها را در پی خواهد داشت.

خویش دوست ادامه داد: طبق مصوبات اعلامی، تجمعات انتخاباتی در فضاهای باز نیز باید با استفاده از ماسک، رعایت فاصله و حداکثر یک‌سوم ظرفیت هر مکان انجام شود و همچنین مسئولین باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که قبل و بعد از مراسم در ورودی‌ها و فضاهای جنبی تجمع به وجود نیاید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: تأکید شده است که با استفاده از سامانه ماسک، سلامت خبرنگاران، عوامل اجرایی، نظارتی، حفاظتی و رأی‌دهندگان در جریان فرایند انتخابات صحت‌سنجی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات سلامت عمومی بهداشت درمان پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ حسینی افزود: از آغاز طرح نوروزی پلیس راهور تا کنون ۲ نفراز هم استانی‌ها جان خود را در معابر درون شهری از دست دادند و اگر چه این آمار نسبت به سال گذشته کاهش ۲۳ درصدی داشته، اما از مردم می‌خواهیم با سرعت مطمئن و بستن کمربند ایمنی در معابر شهری تردد کنند.
او ادامه داد: در سال گذشته ۱۰۲ هم استانی جان خود را در معابر درون شهری از دست دادند که ۴۰ درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح درون شهری را راکبان موتورسیکلت‌ها رقم زدند.
رئیس پلیس راهور استان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا کنون خودروی ۱۱۸ راننده متخلف به صورت ساعتی توقیف و ۲۷ گواهینامه نیز به دلیل ارتکاب به چند تخلف همزمان باطل شد.
سرهنگ حسینی افزود: در این مدت همچنین ۶۷ دستگاه خودروی رانندگان متخلف به دلیل ارتکاب چند تخلف همزمان به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • افزایش مبلغ جرایم رانندگی
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس)
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری