Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی امروز، دوشنبه در جریان نشستی که فقط نیم ساعت طول کشید، ماموریت خود را به جانشینش یعنی نفتالی بنت واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش شبکه الجزیره، نه بیانیه‌ای از دفتر نخست‌وزیر صادر و نه تصاویری از این نشست منتشر شد.

براساس گزارش رسانه‌های عبری، در دفتر نخست‌وزیری جلسه‌ای مشترک بین نفتالی بنت، نخست‌وزیر جدید و نتانیاهو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، نشست تنها نیم ساعت طول کشید و نتانیاهو در جریان آن بنت را از امور مهم که باید حل شوند، مطلع ساخت. هیچ بیانیه‌ای هم از این نشست منتشر نشد. 

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند، نتانیاهو هرگز در مراسم نمادین واگذاری قدرت شرکت نخواهد کرد و این به دلیل نارضایتی‌اش از واگذاری قدرت به بنت است.

دولت رژیم صهیونیستی به ریاست بنت پس از کسب رای اعتماد از پارلمان با ۶۰ رای موافق مقابل ۵۹ رای و یک رای ممتنع سوگند یاد کرد.

صبح امروز هم اعضای دولت جدید با رئیس این رژیم عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است

به گزارش «تابناک» به قنل از خبرگزاری صدا و سیما، رجب طیب اردوغان گفت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل و سران این رژیم تنها مقصران تنش‌های اخیر در خاورمیانه هستند.

اردوغان همچنین گفت که نتانیاهو به دنبال ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است. او همچنین گفت نخست‌وزیر اسرائیل در تلاش است برای ماندن در قدرت جنگ در غزه را طولانی کند.

انتقاد‌ها از نتانیاهو بعد از عملیات ۷ اکتبر موسوم به «طوفان‌الاقصی» و جنگی که او در غزه آغاز کرد به شدت بالا گرفته است. اردوغان از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در سوریه به عنوان آخرین مورد از تنش‌آفرینی‌های اسرائیل یاد کرد و گفت کشور‌هایی که در جنگ غزه ساکت بودند در این اتفاق به حمایت از اسرائیل پرداختند.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • جلسه امروز کابینه جنگ اسرائیل پس از ۳ ساعت بدون نتیجه پایان یافت