Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۰۰ فردا شب (سه‌شنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی در گروه C آسیا به مصاف عراق می‌رود. شاگردان اسکوچیچ برای قطعی کردن صعود خود و راهیابی به مرحله بعد، نیازمند شکست عراق و صدرنشینی هستند.

مرتضی هاشمی کاریکاتوریست خبرگزاری پارس فوتبال هم در آستانه این دیدار سرنوشت ساز ، با خلق تصویری کارتونی از مهدی طارمی ستاره تیم ملی به عنوان کابوس احتمالی عراقی ها ، به پیشواز این دیدار رفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مهدی طارمی تیم ملی مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس مهدی طارمی لیونل مسی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس

دربی میلان بسیار داغ بود زیرا اینتر با پیروزی در این بازی به اسکودتوی بیستم و ستاره دوم رسید. 

دیدار دو تیم میلان و اینتر در سری آ ایتالیا امشب با پیروزی 2-1 نراتزوری به پایان رسید. کری خوانی بین هواداران دو تیم در بالاترین حد خود بود. 

اسکودتوی 2006 به دلیل کالچوپولی از یوونتوس گرفته شد و به اینتر رسید که فصل را در رده سوم، پایین تر از یوونتوس و میلان تمام کرده بود. با احتساب آن اسکودتو، اینتر اکنون به 20 اسکودتو و ستاره دوم رسید اما میلان با 19 اسکودتو باید برای ستاره دوم خود صبر کند. 

در بنر بزرگی که هواداران میلان ساخته بودند، یک موش در حال آوردن ستاره دوم اینتر است که اشاره به اسکودتوی سال 2006 دارد. 

در دیگر بنری که هواداران میلان به همراه داشتند، نوشته شده بود:

ریاضی یک عقیده نیست. در زمین آنها 19 اسکودتو دارند. 

در بنر بزرگ هواداران اینتر نیز نوشته شده بود:

سرنوشت ما، کابوس شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد