Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:07:51 GMT

واکنش کاپیتان فرانسه به اختلاف بین امباپه و ژیرو

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۸۴۲

واکنش کاپیتان فرانسه به اختلاف بین امباپه و ژیرو

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه، می گوید اختلاف خاصی بین الیویه ژیرو و کیلیان امباپه وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های یورو فرداشب شاهد یکی از جذاب ترین مسابقات خود خواهد بود؛ جایی که دو تیم آلمان و فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از فرانسه به عنوان مدعی اصلی فتح جام نام برده می‌شود و در سمت مقابل یواخیم لوو قصد دارد با خاطره ای خوش از مانشافت جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، پیش از بازی فردا برابر آلمان گفت: " این بازی یادآور برخی خاطرات خوب و بد است. این یکی از بازی های کلاسیک در فوتبال اروپا و جهان محسوب می‌شود. مسابقه ای بین قهرمان جهان و آلمان هایی که در حال بازسازی تیم خود هستند. آنها همچنین برخی بازیکنان سابق خود را دوباره دعوت کرده اند و تیم بسیار خوبی هستند. آلمان جاه‌طلبی زیادی دارد که این اتفاق با توجه به بازی کردن آنها در خانه بیشتر هم خواهد بود. ما انتظار یک بازی دشوار را مقابل آنها خواهیم داشت."

 

 

 

 

صحبت های فراوان در مورد مثلث بنزما، امباپه و گریزمان: "آنها بازیکنان سطح بالایی هستند که سال ها به طور منظم عملکرد خوبی داشته اند. مخصوصاً گریزمان و بنزما. کیلیان هنوز جوان است، هر چند که در همین ابتدای کار خود نیز قوی ظاهر شده است. من می توانم درک کنم که حریفان ما از آنها ترس داشته باشند و این بازیکنان را مورد تمجید قرار دهند."

 

شایعات اختلاف بین کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو: "صادقانه بگویم آنچه که از بیرون صحبت می شود خیلی بیشتر از آن چیزی است که در داخل تیم وجود دارد. الیویه و کیلیان، یک روز بعد از آن بازی با یکدیگر صحبت کردند. می‌خواهم بگویم که هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد. آنها کمی اختلاف داشتند اما این هیچ تاثیری روی تیم نگذاشت."

 

 

تیم ملی فرانسه یورو 2020 هوگو لوریس پاری سن ژرمن کریم بنزما الیویه ژیرو کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه یورو 2020 هوگو لوریس پاری سن ژرمن کریم بنزما الیویه ژیرو کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

کاپیتان پرسپولیس بزودی به میادین بازخواهد گشت.

به گزارش فارس، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که در بازی با نفت آبادان مصدوم شده بود بزودی به پرسپولیس اضافه خواهد شد.

 با ام آر آی انجام شده مشخص شد که کشیدگی این بازیکن از نوع خفیف بوده و نیاز به ۴،۵ روز استراحت دارد و به همین خاطر او به احتمال زیاد در بازی با آلومینیوم در جام حذفی بازی نخواهد کرد.

 این در حالی است که عالیشاه برای بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان آماده حضور در ترکیب تیمش خواهد بود و مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض عجیب و غریب عالیشاه به داور (عکس) بعد از بیرانوند سارقان به امید عالیشاه زدند!

دیگر خبرها

  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)
  • کاپیتان تیم ملی: خودمان بازی را سخت کردیم
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد