Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:51:48 GMT

یوواخیم لوو: بعد از یورو غمگین خواهم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۹۱۹

یوواخیم لوو: بعد از یورو غمگین خواهم شد

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی جهان ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان بعد از سپری کردن سال هایی نه چندان خوب فردا شب در اولین مسابقه خود در جام ملت های اروپا به مصاف فرانسه خواهد رفت. یوواخیم لوو، سرمربی ژرمن ها در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شده و اعلام کرد لئون گورتزکا در ترکیب ثابت آلمان برابر فرانسه حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرایط آلمان پیش از تقابل با فرانسه: "به استثنای یوناس هافمن، همه بازیکنان از جمله لئون گورتزگا در چند روز گذشته تمرین کرده اند. گورتزکا شرایط خوبی دارد، اما در ترکیب ثابت حضور نخواهد داشت. ما امشب صحبت کرده و تصمیم خواهیم گرفت که آیا نام گورتزکا در لیست قرار خواهد گرفت یا نه. ما با هیجان زیادی وارد مونیخ شدیم و خوشحالیم که در برابر قهرمان جهان بازی می کنیم.

 

 

بازی خاصی پیش رو داریم و البته من همچنین بعد از چند ماه منتظر حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه هستم.  ما بازیکنان کیفیت و ترکیب خیلی خوبی در اختیار داریم. بازیکنان زیادی هستند که می توانند تکلیف مسابقه را روشن کنند. خط حمله از هر دو تیم بسیار خطرناک بوده و همه بازیکنان قادر به گلزنی هستند."

 

جدایی بعد از رقابت های یورو از آلمان: "من به این واقعیت که این آخرین تورنمنت من خواهد بود فکر نمی کنم و بیشتر از این چیزها کار دارم. البته وقتی همه چیز تمام شود احتمالا کمی غمگین خواهم شد."

 

دروازه بان دوم تیم ملی آلمان بعد از مانوئل نویر: "پیش از این نیز گفته بودم که بازی به بازی در مورد لیست تیم تصمیم خواهم گرفت. اما فردا شب برند لنو بعد از مانوئل نویر سنگربان دوم تیم ملی آلمان خواهد بود."

 

 

سه بازیکن حذف شده از لیست: "ما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم و این موضوع به شرایط لئون گورتزکا نیز بستگی دارد. تصمیم اعلام 26 بازیکن صحیح بود، اما واقعیت این است که استفاده از فقط 23 بازیکن در روز مسابقه درست نبود."

 

پست احتمالی جاشوا کیمیچ: "او ثابت کرده که می تواند در پست های مختلف و در سمت راست، دفاع و خط هافبک بازی کند. مثل فیلیپ لام، کیمیچ نیز می تواند در هر پستی بدون مشکل بازی کرده و عملکرد یکسانی ارائه می دهد. من دوباره با کیمیچ صحبت کرده و در این رابطه تصمیم خواهم گرفت."

یوواخیم لوو یورو 2020 تیم ملی فرانسه تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوواخیم لوو یورو 2020 تیم ملی فرانسه تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با این فیلم غمگین از خمز خداحافظی کرد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برنا

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • تراکتور با این فیلم غمگین از خمز خداحافظی کرد + ویدئو
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏