Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اگرچه تعداد پیروزی‌های تیم ملی ایران در رویارویی‌های مستقیم با عراق به مراتب بیشتر از این تیم است ولی باید این واقعیت را نیز در نظر گرفت که طی چند سال اخیر موفق به شکست آنها نشده‌ایم.

ملی‌پوشان کشورمان آخرین بار دی ماه سال ۹۳ طی یک مسابقه دوستانه در استرالیا پیش از آغاز جام ملت‌های  ۲۰۱۵ با هدایت کارلوس کی روش موفق به شکست عراق شدند و پس از آن تمام دیدارهای دو تیم یا با تساوی خاتمه پیدا کرده و یا حریف دست پر از میدان خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پس از گذشت بالغ بر ۶ سال (دقیقاً بعد از سپری شدن ۷۷ ماه) از آخرین پیروزی مقابل عراق، فرصت خوبی برای ما مهیا شده تا انتقام نتایج نامناسب مقابل این تیم در چند سال گذشته را بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات
  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها