Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: وادادگی، بی‌تحرکی و بی‌عملی مردم را دلزده کرده است، مردم انقلاب را دوست دارند ولی نسبت به دولتمردان دلزده هستند، راه حل اعتماد به نفس است نه اعتماد به بیگانگان. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، سعید محمد عصر امروز در همایش بزرگ حامیان آیت الله رئیسی در شهرکرد با اشاره به مشکلات کشور‌ اظهار داشت: جامعه غم‌زده ما محتاج یک مرهم فوری است، امروز جای مردم در حکمرانی کشور خالی است، حاکمیت محتاج خانه‌تکانی است، نیروهای خاص جای مردم را تنگ کرده‌اند که تا این معضل دولتی حل نشود، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت میدان است و مرد میدان می‌طلبد، وادادگی، بی‌تحرکی و بی‌عملی مردم را دلزده کرده است، مردم انقلاب را دوست دارند ولی نسبت به دولتمردان دلزده هستند، راه حل اعتماد به نفس است نه اعتماد به بیگانگان، نباید مال خود را از بیگانگان طلب کنیم، کسانی که بین مردم نیستند نمی‌توانند درد مردم را حس کنند.

محمد گفت: باید دیوار بین مردم و دولت را برداریم، امروز باید به جای مذاکره برای مردم کار کنیم و راه حل، گره‌گشایی از مردم در این سوی مرزها است نه در غرب، آن‌هایی که مدعی مذاکره بودند، خسارت‌بارترین قرارداد تاریخ کشور را منعقد و معیشت مردم را ویران کردند و امروز به جای پاسخگویی، طلبکار هستند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء عنوان داشت: اگر قادر به حل مشکلات مردم بودید آیا 8 سال کافی نبود؟ اگر قادر به حل مشکلات نیستید چرا می‌خواهید دولت سوم خود را به این مردم مظلوم تحمیل کنید، مردم امروز با انتخاب خود به دنبال عزت ایرانی گم شده خود هستند، امروز مشکل ما پیدا کردن کلید نیست بلکه ما به کمک مردم تمام قفل‌ها را خواهیم شکست.

وی با بیان اینکه چرا در مدیریت کشور از منطق و تفکر حاج قاسم استفاده نمی‌شود، تصریح کرد: مردم حکمران صالح می‌خواهند. آن‌هایی که مشکلات را به گردن تحریم‌ها می‌اندازند امروز مدعی اصلاحات اقتصادی هستند.

محمد با اشاره به نقش مردم در سرنوشت کشور‌ بیان داشت: مردم باید وضعیت را تغییر دهند و قطار انقلاب را به ریل انقلاب برگردانند، انتخابات میدان است و رأی شما مرد میدان را می‌طلبد، با چشمانی باز و بصیرتی کامل مراقب باشید که کدهای غلط ندهند و سوغات وین را در این روزهای باقیمانده به انتخابات که به منزله یک آبنبات چوبی است به ارمغان نیاورند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بیان داشت: امروز نیازمند انتخاب فرد اصلح با شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند هستیم، ایشان فرمودند انتخاب اصلح کار سخت و پیچیده‌ای نیست و فردی را انتخاب کنید که مردمی، معتقد به جوانان و توان داخلی، فسادستیز، آشنا به مسائل کشور و پاکدست باشد، آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه کارنامه خود را به مردم نشان دادند، در یک دوره کوتاه تحول ایجاد و با دانه درشت‌ها برخورد کردند و فسادستیزی را نهادینه کردند.

رئیس کمیسیون صنایع ‌مجلس: رئیسی صنعت را ‌به ریل اصلی هدایت می‌کند / دولت ‌توانایی مدیریت ‌بازار مرغ و تخم‌مرغ را هم نداشتحمایت مولوی عبدالحمید از آیت‌الله رئیسی در انتخابات 1400اعلام حمایت گروه جهادی ایران سربلند از آیت‌الله رئیسی / برپایی ستادهای مردمی "ایران سربلند" ‌در 14 استان و 407 شهرستان

وی ادامه داد: دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی دوره بازگشت به ارزش‌های انقلاب و توزیع عادلانه فرصت‌ها و ثروت بین مردم خواهد بود، هر چند که دولت سیزدهم با مشکلات بسیار زیادی در بعد داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف اقتصاد، مسکن، بورس، معیشت، تولید، فرهنگی، بنیان خانواده‌ ایرانی و ازدواج روبه‌رو‌‌ست اما به پشتوانه مردم برطرف خواهد شد.

محمد ادامه داد: اکنون در پیچ تاریخی انقلاب قرار داریم و مردم باید با چشم باز خادمین خود را از خائنان تشخیص دهند، دولت سیزدهم باید تصمیمات زیادی جهت حل مشکلات داخلی و بین‌المللی از جمله برخورد با مافیاها و سلطان‌ها، برخورد با مسائل بین‌المللی اتخاذ کند که نیاز به پشتوانه مردمی دارد.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به پرآبی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این استان پرآب اما تشنه است و ظرفیت‌های بسیار زیادی از جمله گردشگری‌‌ صنعت، دامپروری، کشاورزی، باغداری، شیلات، کشت گیاهان دارویی، نیروهای مستعد کار و مهارت دارد اما در کنار این داشته‌ها دارای نرخ بالای بیکاری بوده و طی 10 سال گذشته یکی از بالاترین آمار بیکاری کشور را داشته است که باید پرسید با این همه ظرفیت و قابلیت چرا نرخ بیکاری بالاست؟

خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/7540/ش

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است

رئیس جمهور گفت: تهدید و تحریم ها هیچ وقت نتواسته است ملت ایران را متوقف کند بلکه این اقدامات باعث پیشرفت ملت ایران شده است و امروز ایران یک کشور پیشرفته و فناور شده است و آماده انتقال آن به کشورهای دیگر از جمله سریلانکا هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای سریلانکای خود، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  از همان زمان روابط خوبی بین ایران و سریلانکا برقرار شد و امروز قرار شد این روابط در همه حوزه ها گسترش پیدا کند؛ زیرا ظرفیت های خوبی در هر دو کشور وجود دارد و تبادل این ظرفیت ها می تواند برای هر دو ملت خوب و مفید باشد.

بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی

وی ادامه داد: با پیگیری های وزرای خارجه ها هر دو کشور هر چه زودتر کمیسیون‌های مشترک بین دو کشور برگزار شود تا توافقات در حوزه های کشاورزی، علمی، فرهنگی و ... هر چه زودتر انجام شود

رئیس جمهور گفت: تهدید و تحریم ها هیچ وقت نتواسته است ملت ایران را متوقف کند و این اقدامات باعث کند شدن حرکت ملت ایران نشده بلکه این اقدامات باعث پیشرفت ملت ایران شده است و امروز ایران یک کشور پیشرفته و فناور شده است و آماده انتقال آن به کشورهای دیگر از جمله سریلانکا هستیم.

رئیسی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا خدمات فنی و مهندسی را به سریلانکا صادر کنیم مانند سدی که امروز در این کشور افتتاح شد که تلفیقی از همکاری بین دو کشور بود؛ زیرا سرمایه از سریلانکا و خدمات فنی مهندسی از ایران بود که این حرکت استارت حرکت های بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به مسئله فلسطین، تصریح کرد: دغدغه امروزی که وجود دارد نه تنها مختص جهان اسلام نیست بلکه دغدغه تمام مردم جهان است و سوالی که وجود دارد این است که چرا با وجود سازمان های بین المللی باید نسل کشی و کودک کشی در فلسطین اتفاق بیفتد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر دنیا ظالم و غاصب را مجازات نکند چه تضمینی وجود دارد که یک گروه دیگر، فردا یک سرزمین یا کشور دیگر را برای مدت‌هایی غصب نکند و مردم آن سرزمین را  نکشند یا از آن کشور بیرون نیندازد. برای اینکه بدانند در عالم نظام عادلانه‌ای حاکم است باید دادگاه‌های بین‌المللی رژیم غاصب صهیونیستی را به کیفر اقدامات خود برسانند تا هیچکس در عالم حق نداشته باشد حق یک ملت را عصب و زنان و کودکان آن را بکشد.  

رئیسی در پایان بیان داشت: به مردم عزیز سریلانکا می‌گویم که هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی فرهنگی بین ایران و سریلانکا وجود ندارد. دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سریلانکا مصمم هستند که روابط را در همه سطوح ارتقا بخشند و یقین داریم این تصمیم به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود