Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم صنعت مس کرمان تغییر سیستم دفاعی در نیمه دوم را مهمترین عامل پیروزی تیمش در بازی مقابل الوحده دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید صادقی شاه نشین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درخصوص پیروزی ارزشمند مس مقابل الوحده عربستان گفت: طبق آنالیز الوحده در جلسه فنی، نقاط ضعف دفاع میزبان و نقاط قوت حمله مس کرمان را بررسی کردیم و شکرخدا توانستیم امروز حملات آنها را متوقف کنیم اما با این حال هماهنگی که باید در نیمه اول در دفاع می داشتیم بین بازیکنان وجود نداشت اما در حمله خوب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بین دو نیمه این قضیه را متذکر شدم و سعی کردم با تغییر سیستم دفاعی هماهنگی بهتری در دفاع تیم به وجود بیاورم و این گونه بود که توانستیم اختلاف امتیازی از حریف بگیریم و موفق عمل کنیم. صادقی ادامه داد: اشتباهات تیمم در حمله بسیار کم بود و بازیکنان خیلی خوب در این بخش کار کردند و در نهایت پیروز میدان شدیم.      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرینات استقلال در تعطیلات لیگ برتر دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم به دنبال حفظ آمادگی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر هستند و اولین بازی خود در سال جدید را 18 فروردین مقابل مس رفسنجان انجام خواهند داد.

تمرین روز گذشته استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرده بودند با انگیزه خاصی به تمرین پرداختند تا شانس حضور در ترکیب این تیم را داشته باشند و فرصت‌های بیشتری نصیب آنها شود.

امیرعلی صادقی وینگر جدید استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و در کنار محمدرضا خالدآبادی بدون حتی یک دقیقه بازی فصل را ادامه داده است، آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن جانشین در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقات اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که با توجه به درخشش صالح حردانی نیمکت نشین شده است و از شرایط مسابقه دور شده، این در حالی است که او در نیم فصل نخست یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود.

هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت شدیدی که بین باشگاه ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم ها روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کنند و هم سطح بودند بازیکنان یک تیم می‌تواند فرمولی برای موفقیت باشد.

دیگر خبرها

  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • طوفان‌الاقصی/ محاصره و حمله به بیمارستان شفا برای نهمین روز متوالی
  • محکومیت حمله به بیمارستان شفای غزه
  • تغییر تاکتیک اجباری قلعه نویی و الگوبرداری از سیستم اسکوچیچ