Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان نخستین کنگره استان اصفهان و توسعه ملی چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر به صورت غیر حضوری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

این کنگره با هدف، ایجاد شبکه ای منسجم از دانشمندان، هنرمندان، مدیران، خیران و فناوران استان اصفهان در جهت هم افزایی برای توسعه ملی، توجه به چالش های موجود در استان به عنوان راهنمایی برای استان های دیگر در جهت پرهیز از تکرار مشکلات، توجه به مشکلات موجود استان و آینده نگری در مورد محورهای توسعه استان، فراهم آوردن مستندات پشتیبان در جهت شناساندن ظرفیت های استان در تهیه اسناد ملی توسعه، استفاده از ایده ها، دانش و تفکرات نسل جوان در جهت بهبود وضعیت استان در توسعه کشور و ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت جذب نخبگان بومی و جلوگیری از مهاجرت آنها از استان و ایجاد همبستگی بین نخبگان استان به دور از سلایق و نگرش ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش استان اصفهان در توسعه علمی کشور، توسعه صنعتی و فناوری، مدیریت کشور، هنر، پیشبرد فرهنگ دینی، توسعه بهداشت، سلامت و درمان در کشور، رویدادهای اجتماعی ایران زمین، توسعه گردشگری، عمران و آبادانی کشور، شبکه سازی اجتماعی در کشور، توسعه خدمات، کنترل بحران‌های ملی و ورزشی، مدیریت منابع و توسعه کشاورزی و منابع طبیعی از محورهای پیشنهادی این کنگره است.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان تا چهارم تیرماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی اینترنتی www.isfrand.com ارسال کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با حضور جمعی از متخصصان برجسته داخل و خارج کشور، روزهای ۵ الی ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری است.

در این کنگره که با حضور یوسف پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، فریدون نوحی رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، محمدرضا میرزاآقایی رئیس کنگره، محمدعلی یوسف نیا نایب رئیس کنگره، علیرضا علیزاده قویدل دبیر علمی کنگره، فرشاد جلیلی دبیر اجرایی کنگره و دیگر اساتید برجسته قلب و عروق همراه بود، آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه بیماری‌های قلبی و عروقی به اشتراک گذاشته شد.

فریدون نوحی رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در سخنرانی افتتاحیه این کنگره، ضمن ابراز خرسندی از حضور متخصصان برجسته این رشته در این رویداد علمی، گفت: بیماری‌های قلبی عروقی به عنوان یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر در جهان، چالشی بزرگ برای نظام‌های بهداشتی در سراسر دنیا به شمار می آیند.

وی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و تجربیات در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی عروقی فراهم می‌کند و امیدواریم بتوانیم با هم افزایی و همکاری یکدیگر، گام‌های مؤثری در جهت ارتقای سلامت قلب و عروق مردم کشور برداریم.

در ادامه این کنگره، سخنرانی‌های علمی متعددی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی با محوریت موضوعات مختلفی از جمله بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی های قلبی، بیماری‌های دریچه‌ای قلب، فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت و رشته‌های تخصصی مرتبط با قلب و عروق برگزار می‌شود.

همچنین، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی نیز در این راستا تدارک دیده شده بود.

نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با استقبال گسترده متخصصان این رشته همراه شد و به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی در این حوزه در سطح کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود