Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@08:48:45 GMT

حمایت ناتو از احیای برجام

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۰۳۶

حمایت ناتو از احیای برجام

به گزارش فارس، سران ناتو در بخشی از بیانیه پایانی خود به برنامه هسته‌ای ایران پرداختند.

در این بیانیه آمده است: «ما متعهد هستیم که این اطمینان حاصل شود ایران هرگز یک سلاح هسته‌ای را توسعه نخواهد داد».

سران ناتو در این بیانیه با اعلام حمایت از برجام تاکید کردند: «ما از مذاکرات میان اعضای برنامه جامع اقدام مشترک و به صورت جداگانه با آمریکا برای دستیابی به بازگشت مشترک به اجرای برجام توسط آمریکا و ایران استقبال می‌کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «ما از هدف احیای مزایای عدم اشاعه هسته‌آی برنامه جامع اقدام مشترک و اطمینان یافتن از ماهیت صرفا صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران حمایت می‌کنیم».

سران ناتو در این بیانیه گفته‌اند: « این موضوع بسیار حیاتی است که ایران با جلوگیری از هرگونه تشدید بیشتر، فضای این بحث ها را حفظ کند».

سران ناتو در این بیانیه ضمن حمایت از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: «ما از فعالیت نظارتی و راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت می‌کنیم و این اقدام به اطمینان یافتن از پایبندی ایران به مقررات پادمان مربوط به پیمان منع گسترش و دیگر تعهدات کمک می‌کند».

در این بیانیه امده است: «احیا و اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک می‌تواند مسیر را برای پرداختن به نگرانی‌های امنیتی و منطقه‌ای از جمله حمایت از رژیم عدم اشاعه هموار می‌کند».

سران ناتو در این بیانیه با مداخله در امور داخلی ایران، حمایت تهران از گروه‌های مقاومت در منطقه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «ما حمایت ایران از گروه‌های نیابتی و بازیگران مسلح غیردولتی از جمله از طریق تامین مالی، آموزش و اشاعه فناوری موشکی و تسلیحات محکوم می‌کنیم. ما ایران را فرا می‌خوانیم تا تمام فعالیت موشک بالستیک خود که در تضاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بوده متوقف کرده و از آن خودداری کند».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این بیانیه با تاکید بر اینکه مسئله حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت متدین و مقتدر ایران بزرگ اسلامی محسوب می شود آمده است:
حجاب پرچم فرهنگ قرآن کریم و ثمره تحقق گفتمان انقلاب اسلامی از زن است. 

در عصر حاضر مسئله حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت متدین و مقتدر ایران بزرگ اسلامی بوده و طرح های شکست خورده ای نظیر چهارشنبه های سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادی های یواشکی هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدید آورد.

پروژه های برنامه ریزی شده توسط افرادی معلوم الحال و فاسد العقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن، زندگی و آزادی» تلاش کرد اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید، اما پایداری و بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.

در این برهه از زمان از آنجا که مهمتر از میدان حقیقی، فضای مجازی افسارگسیخته و بی حساب و کتاب آن خصوصا در ایسنتاگرام، محل هجمه دشمنان نظام و انقلاب شده است، مطالبه برخورد داریم و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حفظه الله که  فرموده اند: "بی حجابی یک حرام شرعی و سیاسی است" ، انجام کارهای ایجابی همچون نشست ها، همایش ها و تالیف از برنامه های همه ارگان ها در خصوص مساله حجاب و عفاف باشد.

امروز حضور مومنانه و مجاهدانه نیرو‌های مخلص انتظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارآمد بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی می شوند، قابل تقدیر و سپاس است.   

بدین وسیله، ما ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت استان گلستان، عملکرد شجاعانه نیرو‌های خدوم فراجا را ارج نهاده و از مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که همیشه سینه‌های خود را آماج و سپر تیر‌های منافقان داخلی و دشمنان خارجی و ایادی آنها کرده اند تقدیر و تشکر می‌ کنیم.
از خداوند متعال برای آن مجموعه خدوم  توفیق و پیروزی در این امر خطیر را مسئلت می‌نماییم و از متولیان دستگاه‌های فرهنگی بویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش می خواهیم فعالیت های فرهنگی، توجیهی و اقناعی خود را در درباره عفاف و حجاب بیشتر و فراگیر کنند.

دیگر خبرها

  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • ناتو هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین ندارد
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • احیای برجام در میانه بحران؟
  • خشم و درماندگی عمیق سران تل آویو از اقدام بی‌سابقه واشنگتن!
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید
  • بیانیه قدردانی سپاه از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق
  • از احساس احیای زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد خاش تا حمایت از فعالیت دانش‌بنیان