Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه برنامه جامع خود برای آماده سازی ورزشکاران المپیکی، امروز تشکیل پرونده سلامت برای المپیکی ها را پیگیری کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص گفت:با توجه به اهمیت مقوله سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی های المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی از چندین ماه قبل برنامه جامعی را در این خصوص در دستور کار قرارداد، برنامه ای که شامل حفظ و ارتقاء سلامت، آنتی کرونا و آنتی دوپینگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی که فدراسیون پیش از همه گیری کرونا، کار تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران المپیکی را آغاز کرده بود اما با شیوع کرونا و تعویق بازی های المپیک، طبیعتا به حفظ مقوله سلامت ورزشکاران آنتی کرونا نیز اضافه شد که در این رابطه علاوه بر فعالیت های آموزشی، پایش مستمر ورزشکاران، واکسیناسیون آنها نیز انجام شد و از امروز تشکیل پرونده سلامت برای عزیزان المیپیکی نیز آغاز شد و شماری از ورزشکاران المپیکی از رشته های تیراندازی، بوکس، تنیس روی میز و قایقرانی با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات و مشاوره های فوق تخصصی و تخصصی قرار گرفتند.

دکتر نوروزی خاطرنان کرد: برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران المپیکی همچنان ادامه خواهد یافت و این مهم شامل فعالیت های آنتی دوپینگ نیز می شود که تدابیر لازم نیز در این خصوص اتخاذ شده است.

یادآور می شود قرار است در روزهای آینده و به مرور ورزشکاران المپیکی در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافته و معاینات تخصصی پزشکی از آنها انجام شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی ورزشکاران المپیکی پرونده سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی