Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی ترکیه توانستند با کسب چند مدال رنگارنگ، یک سهمیه حضور در مسابقات جهانی جوانان و شکستن یک رکورد ملی عملکرد خوبی را از خود برجای بگذارد.

به گزارش ایلنا، در روز پایانی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی که به میزبانی شهر ارزروم در کشور ترکیه برگزار شد ورزشکاران تیم اعزامی کشورمان در مواد مختلف به رقابت با حریفان بین‌المللی و مطرح خود پرداختند که در پایان نتایج آنها به شرح ذیل به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت ماده ۴۰۰ متر مانع دانیال بی‌باک دونده‌ مانع رو و جوان کشورمان که طی چند روز گذشته و در کشور ترکیه موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شده بود موفق شد با‌ ثبت زمان ۵۳.۰۰ثانیه در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این ماده را از آن خود کند، در این ماده امیر مقدمی دیگر ورزشکار جوان‌کشورمان نیز با ثبت زمان ۵۳.۹۸ ثانیه در جایگاه ششم ایستاد.

در رقابت ماده ۱۰۰ متر بانوان حمیده اسماعیل نژاد با ثبت رکورد ۱۱.۸۳ ثانیه سوم شد و مدال برنز را کسب کرد، در همین ماده و در بخش آقایان میثم رشیدی با زمان ۱۰.۵۲ثانیه نهم شد.

در ادامه این رقابت‌ها و در ماده ۴۰۰ متر سجاد هاشمی موفق شد با یک عملکرد چشمگیر و بسیار جالب توجه با ثبت حد نصاب ۴۵.۴۰ثانیه طلایی شود،هاشمی با این عملکرد موفق شد پس از گذشت ۴ سال رکورد ملی کشورمان در این‌ ماده را که با ۴۵.۶۴ثانیه در اختیار علی خدیور بود ارتقاء دهد،میلاد ناصح جهانی دیگر نماینده کشورمان در این رقابت با ثبت رکورد ۴۶.۹۸ در جایگاه چهارم قرار گرفت.در بخش بانوان رقابت ماده ۴۰۰ متر نیز مریم محبی با رکورد ۵۶.۲۸ ثانیه سوم شد و گردن آویز برنز را از آن خود کرد.

اما در رقابت ماده ۲۰۰متر این مسابقات بنیامین یوسفی دونده جوان و اهل استان فارس دو و میدانی کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۲۱.۲۵ثانیه بعنوان پنجمین دو و میدانی کار کشورمان حد نصاب حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را کسب نماید،این در حالی بود که رکورد معین شده از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی  برای حضور در رقابت ماده ۲۰۰متر مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۱.۳۸ ثانیه بود.

گفتنی است، به جز بنیامین یوسفی ورزشکارانی همچون صادق صمیمی،محمد رضا رحمانی فر و مهلا محروقی در ماده‌پرتاب دیسک،همچنین دانیال بی‌باک در ماده ۴۰۰ متر مانع موفق شدند تاکنون حد نصاب حضور در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان که مرداد‌ماه جاری به میزبانی شهر نایروبی در کشور کنیا برگزار خواهد شد را کسب نمایند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی ورزشی قهرمانی جوانان جهان رقابت ماده ماده ۴۰۰ متر دو و میدانی بین المللی موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان ایرانی معتقد است که با ایجاد نانوپوشش روی محصولات مختلف نظیر میز و صندلی، این محصولات از نظر کیفی ارتقاء یافته و در بازار‌های بین‌المللی رقابت‌پذیرتر شده‌اند.

به گفته علیرضا آتش گلستانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، از ۱۳۹۳ با خرید یک دستگاه نانوپوشش‌دهی ایرانی وارد حوزه پوشش شدیم و کار روی استفاده از فناوری نانوپوشش از این سال آغاز شد.

در ادامه موفق به دریافت گواهی نانومقیاس شدیم و به صورت موازی تیم کاری‌مان را کامل‌تر کردیم تا بتوانیم بهترین پوشش‌ها را در اختیار مشتریان‌مان قرار دهیم.

همچنین وارد حوزه‌های مختلف از جمله پوشش‌دهی شیرآلات، مبلمان، میز و صندلی شدیم. حتی نمونه‌هایی داشتیم که از کشور‌های همسایه وارد می‌شد، در شرکت ما پوشش‌دهی نانویی روی آن انجام می‌شد و دوباره به آن کشور برمی‌گشت.

به گفته وی، مزیت ما در این مسیر قیمت پایین است چرا که این کار نیروی انسانی زیادی نیاز دارد.

درحال حاضر روی افزایش مقاومت به سایش نیز کار می‌کنیم. به طوری کلی این نانوپوشش‌هایی که ما کار می‌کنیم مقاومت به خوردگی را افزایش می‌دهد در نتیجه در جا‌هایی مانند آشپزخانه و حمام یا شهر‌های شرجی از این محصولات بیشتر استفاده می‌شود چرا با دست خوردن یا استفاده مکرر بیشتر در معرض خوردگی قرار می‌گیرند.»

به گفته وی، با کمک آزمایش های چسبندگی و سالت اسپری محصولات ما کنترل می‌شود و همچنین ستاد نانو نیز محصولات را به صورت دوره‌ای کنترل می‌کند.

به گفته گلستانی، خدمات نانوپوشش‌دهی را می‌توان صادر کرد، اما از آنجایی که محصول باید به ایران بیاید تا پوشش‌دهی صورت گیرد، در نتیجه این نوع خدمات بیشتر برای محصولات گران‌قیمت انجام می‌شود. اما از آنجایی نانوپوشش به محصولات ایرانی کمک می‌کند که ارتقاء کیفیت داشته باشند و به الزامات بازار‌های بین‌المللی برسند، این گونه می‌توانیم به صادرات کمک کنیم.

پوشــش‌های نانوســاختار تزئینی با قابلیت مقاومت به خراش و خوردگی بالا و با تنوع رنگی بالا بــر روی ســطوح انــواع شــیر های بهداشــتی، کاشــی و ســرامیک ســاختمانی، ظــروف آشــپزخانه، و ... با هزینه‌ای بســیار مناســب پوشــش داده می‌شــود.

محصولات معمولاً از آلیاژ‌های برنج و آهنی ساخته می‌شوند. با کمک دستگاه PVD پوشش‌هایی نظیر انواع نیترید‌ها با رنگ‌های زیبا روی محصولات ایجاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم