Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرضیه وحیددستجردی امشب در همایش بزرگ خانواده و مدافعان سلامت همدان در حمایت از آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه جمعه برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم می‌خورد اظهار کرد: امروز در یک برهه حساس تاریخی در طول ۴۳ سال عمر طول جمهوری اسلامی قرار داریم و شاهد این هستیم دموکراسی در کشور ما نهادینه شده و این کشور باید بر اساس مردمسالاری دینی باشد و رای مردم یکی از دو پایه اساسی جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم با رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند افزود: در حکومت منحوس پهلوی، با ترور، ارعاب، فشار سنگین بر مردم رو به رو بودیم به طوری که مردم به پستوها رانده شده بودند و سهمی در اداره کشور نداشتند بنابراین امروز می‌فهمیم که جمهوری اسلامی چه نعمت بزرگی است که مردم امکان حضور پای صندوق رای را دارند.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مردم به پای صندوق رای می‌آیند و تغییر را ایجاد می‌کنند تصریح کرد: حیف است که از این حق استفاده نکنیم و آن را رها کنیم چراکه مهمترین مساله حضور در پای صندوق رای است.

وی ادامه داد: افرادی که در چهار سال پیش یا هشت سال پیش رای دادند به خاطر تغییراتی که رخ نداده و مشکلاتی چون بیکاری فراوان؛ سقوط ارزش پول ملی، تورم نقطه به نقطه ۵۰ درصد گلایه‌مند هستند اما فرصت برای ایجاد تغییر وجود دارد.

وحیددستجردی با بیان اینکه ما باید چهره به چهره از مردم بخواهیم در پای صندوق رای حاضر شوند تا دشمنان ناامید و مشکلات کشور برطرف شود خاطرنشان کرد: باید فردی به میدان بیاید که مشکلات کشور را برطرف کرده، امید را بازگرداند و با کاهش گرانی به ایجاد یک وضعیت معتدل کمک کند، به افسارگسیختگی گرانی مسکن، بیکاری جوانان، کاهش نرخ ازدواج جوانان پایان دهد و کشور به رونق اقتصادی و تقویت تولید دست یابد.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب اصلح باید به کارنامه و برنامه توجه کنیم گفت: امروز در چند قدمی پیروزی در انتخاب اصلح هستیم و  باید در این روزهای پایانی برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: امروز مثال ما به مانند فردی است که در بیابان است و برای رسیدن به آب چاره‌ای جز کندن چاه ندارد، امروز ما چاه را کندیم و نزدیک آب هستیم بنابراین باید نهایت تلاش خود را برای حضور در پای صندوق رای به کار گیریم.

وی با بیان اینکه با هر رای خود تیری بر قلب دشمن می‌زنیم، در ادامه از زحمات مدافعان سلامت تقدیر کرد و با بیان اینکه شرایط امروز ما به خاطر تلاش‌های مدافعان سلامت است تصریح کرد: اگر از روز اول این تلاش نبود و جان خود را به خطر نمی‌انداختند مرگ و میر بسیار بدتر بود چراکه بسیاری از مشکلات به خاطر سیاست‌گذاری‌های غلط دولت فعلی دولت است به طوری که تعطیلات را رها می‌کنند و پس از آن اعلام تعطیلی می‌کنند و اقتصاد را به خطر می‌اندازند.

وحیددستجردی با اشاره به اینکه ما مدافعان سلامت قوی در میدان داریم و در نشست و برنامه‌ای نیست که آیت الله رئیسی به طور واضح از مدافعان سلامت یاد نکند و تشکر نکند گفت: ایشان مشکلات پرستاران را بررسی و دستوراتی هم درباره حق و حقوق آنها به سازمان بازرسی ابلاغ کردند اما ۹۰ درصد کار کشور بر عهده قوه مجریه است.

وی گفت: رئیس جمهور طنزی گفتند که نظام تحول نظام سلامت از دوران هخامنشی تاکنون بی‌سابقه است، در حالی که این طرح دارای بودجه بدون برنامه بود و منابع مالی را تلف کرد به طوری که شاخص‌های سلامت و بهداشتی را ارتقا نداد.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی برنامه‌ای برای اینکه ۵۰ درصد هزینه‌های سلامت کاهش یابد، دارند اظهار کرد: این اتفاق با برنامه پیشگیری، پزشک خانواده، ارجاع، پرونده هوشمند، برنامه های بالینی و ... رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز با افزایش هفت تا هشت برابری قیمت مسکن، تبعیض، رانت‌خواری افراد نزدیک به مسوولان مواجه هستیم افزود: آیت‌الله رئیسی ۹۷۸ پرونده فساد اقتصادی را بررسی کرده و با برادران روسا، دختر وزیر، داماد، رئیس بانک مرکزی و ... برخورد کرده که متخلفان به زندان محکوم هستند و یا پرونده آنها در حال بررسی هستند.

وحیددستجردی با بیان اینکه آیا مردم می توانند بیش از این مشکلات را تحمل کنند تصریح کرد: پرونده های فساد بزرگ و پیچیده است و برای مقابله با آن باید پیشگیری را مقدم بر درمان قرار داد، باید افراد پاکدست در قوه مجریه حاکم شوند که در مقابله با فساد نمی‌هراسند و ما این را در آیت‌الله رئیسی می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی وضعیت اقتصادی آستان قدس رضوی را سامان دادند ادامه داد: ایشان هرجا رفتند سروسامان اقتصادی دادند، در قوه قضاییه هم برای حل مشکلات بیکاری واحدهای تولیدی، خصوصی‌سازی‌های بدون قاعده اقدام کردند، تنها به خاطر مردم در شهرستان‌ها و استان‌ها ورود کردند و ۲ هزار واحد تولیدی را به عرصه فعالیت بازگرداندند.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه با انتخاب آیت‌الله رییسی به مشکلات پایان خواهیم داد خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم آینده روشن، ایرانی آباد، حفظ استقلال داشته باشیم باید سرنوشت کشور را به دست افراد کاربلد بدهیم.

وی گفت: کسی که رئیس بانک مرکزی بوده و سقوط ارزش پولی در زمان ایشان بوده، امروز ادعای اصلاح امور را دادند در حالی که اگر می‌خواستند اصلاح کنند که در زمان مسئولیت خود انجام می دادند به نظر این  اینها برنامه‌ای برای فریب دوباره ما چیدند.

وحیددستجردی با تاکید بر اینکه همه رای بدهیم به فردی که مشکلات را برطرف می‌کند اظهار کرد: قطعا مشکلات با کمک مردم برطرف خواهد شد اگر افراد توانا امور مردم را به دست بگیرند.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت وزیر اسبق بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرضیه وحیددستجردی آیت الله رئیسی نظام سلامت درمان و آموزش پزشکی وزیر اسبق بهداشت آیت الله رئیسی مدافعان سلامت جمهوری اسلامی پای صندوق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیر کل و کارکنان اداره ثبت اسناد رسمی استان بوشهر با تبریک اعیاد و پیروزی عملیات پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر رژیم جنایتکار صهیونیستی اظهار داشت: در یک کشور مهم‌ترین بخش مالکیت، مالکیت سرزمینی است و کار بزرگ ثبت اسناد رسمی در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که قطعه قطعه این سرزمین که در آن، جان‌ها و خون‌ها ریخته شده را سند داده، حاکمیت می‌کند و حق یک فرد بر یک قطعه از سرزمین ایران را شناسایی و اعطا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: هر مقدار که به جلو می‌رویم موضوع مالکیت و ارزش آمایشی سرزمین رشد می‌کند و اگر نظام مدون مالکیت وجود نداشته باشد تعارضات زیاد خواهد شد بنابراین این کار بزرگ از ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه می‌کاهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز با مفاهیم تدوین نقشه و سند آشنا بوده است عنوان کرد: زمین‌ها در گذشته دارای ارزش زیادی نبودند و انگیزه‌ای هم برای گرفتن سند از طرف مردم و یا خود ثبت اسناد وجود نداشته اما در شرایط کنونی و ارزش بالای زمین‌های استان بوشهر اگر سندنویسی جامع وجود نداشته باشد، مشکلات ایجاد خواهد شد بنابراین تسریع در تنظیم سند به معنای واقعی کلمه که حق کسی پایمال نشود یک ضرورت در استان بوشهر است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مشکلات زمین‌های اصلاحات ارضی در استان گفت: با اهتمام و حمایت‌های قوه قضائیه مقدار زیادی از مشکلات عسلویه برطرف شد اما در منطقه دشتی، دشتستان، گناوه، بوشهر، خارگ و نوار ساحلی نیازهایی وجود دارد که انتظار می‌رود با تجربیات از گذشته این مشکلات یک به یک برطرف شود.

امام جمعه بوشهر در خصوص اهمیت مالکیت در فضای مجازی در آینده‌ای نه چندان دور گفت: در خصوص کسب و کارها در فضای مجازی باید تدابیری اندیشیده شود که حق مالکیت و حق انتفاع و قوانین مورد نیاز طراحی شود و خلأهای قانونی وجود نداشته باشد به طوری که همه چیز شفاف باشد.

آیت الله صفایی بوشهری در خصوص شعار سال در رابطه با کسب و کار و مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: باید در رابطه با اسناد این موضوع هم برنامه‌ریزی صورت بگیرد و چگونگی مشارکت مردم در یک پروژه مشخص باشد تا مشارکت مردم نتیجه مناسب در پی داشته باشد بنابراین باید از هم اکنون تمام قوانین مشخص شود.

کد خبر 6081355

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند