Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: فرآیند اخذ رای در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در این شهرستان به صورت کاغذی انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در این حوزه انتخابیه اندیشیده شده، افزود: شعب اخذ رای در شهرستان با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به دوره گذشته ۱۶۳ شعبه است که از این تعداد ۱۱۹ شعبه متعلق به بندر ماهشهر و ۴۴ شعبه متعلق به بندر امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندری ادامه داد: آخرین مهلت قانونی معرفی نماینده نامزد‌ها در شعب اخذ رأی پایان روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد است که مؤکدا به همه نامزدها توصیه می‌شود تا تاریخ مذکور نسبت به این مهم اقدام کنند و فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر در بندر ماهشهر به طور زنده و مستقیم از صدا و سیمای مرکز خوزستان و همچنین شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه مخزن ۲ هزار متر مکعبی امام حسن اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار دیلم بیان کرد: پروژه ۲ هزار متر مکعبی بخش امام حسن تعداد یک شهر و پنج روستا را پوشش می‌دهد که شامل ۳۴۶ خانوار می‌شود.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه همزمان با هفته دولت سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفته که مدت زمان این طرح ۱۲ ماه پیش بینی شده است.

همچنین اعتبار این پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال تعیین شده است و منبع تأمین آب آن سد کوثر است.

کد خبر 6085626

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود