Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@23:06:04 GMT

تساوی پرسپولیس و پیکان در بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۲۱۷

تساوی پرسپولیس و پیکان در بازی دوستانه

گلزنی عیسی آل کثیر و حسین پورامینی در روزی که پروین و کلانی نظاره گر بازی بودند.

تیم های پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

* حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد شریفی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، محمدمهدی مهدیخانی، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی بودند که با نظر یحیی گل‌محمدی در ترکیب اصلی سرخ پوشان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*همچنین مهدی تارتار هم برای این بازی از ترکیب معراج اسماعیلی، نادر محمدی، سامان فلاح، آرمان قاسمی، محمد ستاری، امیرحسین جدی، اسماعیل بابایی، محمدخدابنده لو، حسین پورامینی، محمد امین درویشی و امیر روستایی استفاده کرد.

* تیم پیکان با ترکیبی متفاوت از دیدار روز گذشته خدا مقابل تراکتور در این بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

* علی پروین و حسین کلانی، دو پیشکسوت و اسطوره باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه کاظمی در کنار سید مجید صدری، محمد علیپور، جعفر سمیعی، ابراهیم شکوری و کاوه علی‌اسماعیلی به تماشای بازی نشستند.

* پروین در جریان این حضور، گپی هم با شاگردان سابق خود داشت که هدایت تیم پرسپولیس  را برعهده دارند و همچنین مهدی تارتار و علی اصغر مدیر روستا داشت.

* پیشکسوتان پرسپولیس همچنین با بازیکنان این تیم خوش و بش کردند‌.

* وی به اتفاق کلانی درباره مسائل روز پرسپولیس با صدری، سمیعی و شکوری گفت‌وگو داشتند و به خاطره‌بازی پرداختند.

* پیش از شروع مسابقه کادرفنی و سرپرستان دو تیم با هم خوش و بش کردند.

* این بازی تساوی یک بر یک به اتمام رسید که عیسی آل کثیر(۴۰- پنالتی) برای پرسپولیس و حسین پورامینی برای پیکان گلزنی کردند.

*پرسپولیس در این بازی نفرات ملی پوش خود را به همراه رادوشوویچ، مغانلو و علی شجاعی در اختیار نداشت.

* سرخ پوشان با این تساوی در دومین بازی دوستانه شان در تعطیلات لیگ برتر هم به تساوی رضایت دادند. این این پیش از این مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی 2 بر 2 متوقف شده بود.

*شاگردان یحیی گل محمدی تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل ضعیف تر نسبت به سپاهان در رتبه دوم جدول قرار دارند و پیکان هم بدون احتساب رای دیدار جنجالی اش با سایپا توسط کمیته استیناف با ۳۰ امتیاز هشتم است‌.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد غایبان پرسپولیس در سوپرجام یک بازی اشتباه در تاریخ بازی های ایران و عراق؛ خود تیم ملی هم به یاد ندارد کریستیانو رونالدو: آینده؟ در حال حاضر روی یورو تمرکز کرده ام؛ آینده بهترین چیز را برای من در پیش دارد برخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیک / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی یک تراکتور صفر

نساجی و تراکتور در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر از ساعت ۱۶:۳۰ (جمعه) به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر قائمشهری‌ها به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، نساجی که تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده ماقبل آخر ایستاده بود، ۱۹ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه پانزدهم را تثبیت کرد. تراکتور هم با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.

نساجی یک تراکتور صفر

مکان: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

زمان: ساعت ۱۶:۳۰

داور: علی صفایی

گل‌ها:

گل اول نساجی به تراکتور توسط منصور باقری (دقیقه ۶۵):

منصور باقری با ضربه‌ای محکم از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور را باز کرد.

کارت زرد: امیرمحمد هوشمند و منصور باقری

کارت قرمز: -

ترکیب:

نساجی:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران (مهرداد عبدی)، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

سرمربی: ساکت الهامی

تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری (گستاوو واگنین)، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده (ارسلان مطهری)، مهدی عبدی (مهدی هاشم‌نژاد) و رحمان جعفری

سرمربی: محمد نصرتی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار