Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:39:06 GMT

معنی دولت سایه از زبان سعید جلیلی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۲۸۹

معنی دولت سایه از زبان سعید جلیلی

به گزارش جماران؛ سعید جلیلی روز دوشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه استانی البرز افزود: دولت سایه یعنی اینکه قبل از دولت بایستی مردم خود در شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های استان و مطالبه از دولت برای اینکه این ظرفیت ها به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرد، پیشگام بشوند.

وی با بیان اینکه اجرای این مهم برنامه می خواهد اظهار داشت: اینکه در کنار برنامه یک باور و اراده برای جهش در چهار سال آینده، اگر ما صحبت از جهش می کنیم نیازمند مردان بی ادعایی است که بدون دیده شدن در کشور تلاش و مجاهدت می کنند اما بسیاری از آنها در رسانه ها دیده نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی با اشاره به اینکه امروز نقش شما مردم بایستی این باشد که چنین انسان های خدومی را بشناسید و بشناسانید، خاطر نشان کرد: دولت آینده نیازمند استفاده از  ظرفیت چنین انسان هایی است که به دنبال کار نمایشی نبوده و هدف شان کار واقعی باشد و ثمره کار آنها را مردم چشیده و مورد تقدیر قرار بدهند.

وی ادامه داد: تصور ما بر این است که با تلاش و کمک مردم است که چنین امر بزرگی محقق خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کار اصلی بر روی دوش مسوولان باید باشد هر میزان که مسوولان بیشتر شانه زیر بار مسوولیت بدهند فشار از روی دوش مردم بیشتر برداشته خواهد شد، اما لازمه این امر همراهی و کمک مردم است.

جلیلی با بیان اینکه کمک مردم تنها پشتیبانی از کارهای خوب دولت نیست تاکید کرد: کمک مردم تصحیح کارهای خطا در دستگاه های دولتی و توجه دادن دولت به ظرفیت های مورد غفلت واقع شده است در واقع کمک مردم این است که اگر کار ناقصی وجود دارد دولت را متوجه تا آن کار تکمیل شود.

وی خطاب به مردم استان البرز گفت: تصور ما بر این است که امروز یک فرصت خوب برای جهش کشور وجود دارد، اگر شما فرصت های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری دارید برای ارتقای آنها بایستی برنامه ریزی و یک برنامه جهش نوشته شود.

جلیلی گفت: ما فکر می کنیم که با جهش کشور می توان به امید خدا ملت را به سطحی رفاه، تعالی و حتی معنویت رساند که دیگر برخی از فشارها استخوان های مردم را خرد نکند.

وی افزود: مردم البرز صمیمانه به شما عرض می کنم که در چهار سال آینده با برنامه ریزی و با باور و اراده می توان به چنین جهشی دست یافت که این مهم را با مطالعه ظرفیت های مختلف در سراسر کشور  از جمله البرز و با نشستن با اساتید، صاحبان صنایع و مصاحبه با دانشجویان بیان و به چنین جمع بندی رسیدیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: تصور ما بر این است که امروز کشور می تواند چنین جهشی داشته باشد، جهش ایران نیازمند یک جهاد بزرگ و یک تلاش سترگ همگانی است، در واقع جهش ایران اگر بخواهد که محقق شود لازمه آن جهش تک تک روستاها و لازمه آن جهش شهرها و استان ها است.

جلیلی با بیان اینکه اگر می خواهیم ایران جهش یابد لازمه جهش کشور جهش  البرز است افزود: خوشنود هستم که این افتخار و توفیق را داشته ام که به مدت چهار سال در این استان زندگی کرده و از نزدیک با توانمندی و ظرفیت های مادی و معنوی البرز آشنا شده ام.

وی ضمن ادای احترام به البرزی ها بویژه شهدای گرانسنگ البرز گفت: استانی که نشان داد در عرصه دفاع مقدس فرزندان آن چه حماسه های بزرگی می توانند بیافرینند، استان شهید فهمیده نوجوان سیزده ساله ای که امام(ره) وی را رهبر کشور می خواند، استان شهیدان کلهر، شرع پسند، آجرلو و شهید سلطانی، استان شهدای مدافع حرم که در دهه ۹۰ نشان دادند کماکان آن روح حماسی در این استان در دفاع از انقلاب و حریم اهل بیت (ع) زنده است مانند شهید نریمانی و شهدای دیگر.

جلیلی افزود: مردم عزیز استان البرز ما امروز در آستانه یک انتخاب برای چهار سال آینده کشور قرار داریم که این چهار سال برای کشور می تواند به شکل روزمره و اینکه حداکثر یک یا ۲ و یا چندمشکل برطرف شود اداره بشود.

وی با بیان اینکه با نگاهی دیگر نیز این چهار سال می تواند اداره شود تصریح کرد: نگاه جهش کشور، نگاه احصای ظرفیت ها و توانمندی هاو  فرصت غنیمت شمردن هر توانایی که در کشور وجود دارد. استان شما امروز توانمندی های و فرصت های بسیار ارزشمند و بزرگی دارد که این فرصت ها نباید نادیده گرفته شوند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: وقتی عنوان می کنیم که اگر در استان شما فرصت های بسیار ارزشمندی وجود دارد، اگر کشاورزی، صنعت، گردشگری  در استان شما فر صت های بالایی هستند برای اینها باید برنامه داشت اما نه فقط برنامه برای اداره استان در چهار سال بلکه برای جهش استان.

جلیلی خاطر نشان کرد: اگر صحبت از جهش کشور می شود، جهش کشور بدون جهش استان، شهرها و روستاها امکان پذیر نیست حتی برای هر روستا بایستی یک برنامه داشت و هر روستا تبدیل به یک سلول جهش کشور شود، هر شهر نیز باید تمام توانمندی های آن احصاء و به بهترین شکل استفاده شود.

وی گفت: استان البرز توانمندی و فرصت های بسیار ارزشمندی از جمله قابلیت های صنعتی در اشتهارد، توانمندی های کشاورزی و دامپروری در ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد، فرصت های گردشگری در بیلقان که همگی پتانسیل هایی هستند که اگر مورد توجه قرار بگیرند هر کدام از آنها این ظرفیت را دارند که آن منطقه را ارتقاء بدهند.

جلیلی افزود: اگر استان البرز یک فرصت همجواری با پایتخت و مرکز ایران و با استان های شمالی کشور را دارد این فرصت باید برای مردم منافع داشته باشد و نه فقط مشکلات، نباید مشکلات استان های همجوار به البرز سرریز شوند بلکه باید از فرصت همجواری با تهران و سایر استان های شمالی مردم منتفع و نه متضرر بشوند که این برنامه می خواهد.

وی با بیان اینکه تصور ما بر این است که در چهار سال آینده کشور باید جهش پیدا کند اظهار داشت: جهش کشور لازمه آن جهش استان البرز است که این کار بدون کمک شما مردم امکان پذیر نیست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سعید جلیلی انتخابات 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تصور ما چهار سال آینده استان البرز چهار سال جهش کشور ظرفیت ها استان ها کمک مردم فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

مدنی در آیین جشن احیای واحدهای تولیدی راکد استان سمنان گفت: در استان سمنان نیز با احیای ۲۰۱ واحد تولیدی، علاوه بر حفظ ۱۰۱ هزار میلیارد ریال سرمایه مردم، چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور اظهار کرد: امسال که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، دولت حمایت از تولید را با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یاری امدادگران هلال احمربه مردم روستای سعید آباد رودبارجنوب
  • عملیات وعده صادق سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • تصاویر جالب از استراحت زیر سایه پل خواجو/ عکس
  • نگاه استراتژیک غرب به هند در سایه انتخابات مجلس عوام/ چشم پوشی غرب از نگرانی‌های دموکراتیک
  • آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک از زبان وزیر نیرو‌
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • بازگشت به جنگ در سایه