Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ماموستایان و علمای اهل‌سنت استان کردستان حمایت قاطع خود را از آیت الله سیدابراهیم رئیسی را گزینه اصلح برای در دست گرفتن سکان هدایت قوه مجریه اعلام کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، ماموستایان و علمای اهل‌سنت استان کردستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را گزینه اصلح برای در دست گرفتن سکان هدایت قوه مجریه و بازگرداندن کشور به ریل پیشرفت و توسعه می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به ویژه انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری هم از نگاه ملی و هم از چشم ناظران ببین‌المللی دارای اهمیتی ویژه است. آنچه در بعد داخلی این انتخابات را با اهمیت کرده نیاز مبرم به ساماندهی امور اجرایی و اداری کشور و سپردن مسئولیت به افراد متدین، متعهد، متخصص و تازه نفس است تا وضعیت مردم را با توکل به خدای متعال در سایه تلاش بی‌وقفه از شرایط کنونی خارج کنند و از جنبه بین‌المللی هم حضور حداکثری مردم در صحنه، تضمین‌کننده امنیت موجود، نشانه باورمندی مردم به کارآمدی نظام و گواهی بر اقتدار ایران اسلامی است.

نامزدهای محترم حاضر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 پس از اخذ تأیید شورای محترم نگهبان، وارد عرصه رقابت شده‌اند و هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت هستند و رأی به هر کدام از این نامزدها در واقع رأی به نظام مقدس اسلامی است، اما با یک بررسی دقیق و مطالعه برنامه‌های ارائه شده مشخص می‌شود که در میان کاندیداهای حاضر حضرت آیت‌الله رئیسی در مقایسه با سایر نامزدهای محترم، بهتر می‌تواند به مطالبات به حق مردم پاسخ داده و در عین حال پاسدار آرمان انقلاب و اسلام عزیز باشد.

حمایت قاطع ماموستا قادری از آیت‌الله رئیسی/ از ‌مردم ‌مناطق کردنشین و اهل سنت ‌توقع دارم ‌به آیت‌الله ‌رئیسی رأی بدهند‌حمایت مولوی عبدالحمید از آیت‌الله رئیسی در انتخابات 1400

حضرت آیت الله رئیسی فردی فراجناحی، مدیر، مدبر، قانونگرا ، فساد ستیز، پاکدست، کارآمد، دارای مرزبندی مشخص با دشمنان این مرز و بوم، حامی اقشار فرودست و ضعفا، ساده‌زیست، اخلاق‌مدار و به دور از حاشیه است واین ویژگی‌ها در کنار تقوای سیاسی و خستگی‌ناپذیری می‌تواند برای پایان دادن به مشکلات فعلی ملک و ملت به کار آید.

از این رو ما ماموستایان و علمای اهل سنت استان کردستان، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را گزینه اصلح برای در دست گرفتن سکان هدایت قوه مجریه و تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی و بازگرداندن کشور به ریل پیشرفت و توسعه دانسته و بدینوسیله حمایت قاطع خود از ایشان را در انتخاب 28 خرداد ماه 1400 هجری شمسی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند

استاندار کردستان گفت: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها، مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، با تاکید بر حمایت از این نهاد اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای سرانه مطالعه امری ضروری برای جامعه است.

وی برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان را در راستای رفع مسائل و مشکلات این نهاد مهم ارزیابی کرد و افزود: ارتباط مؤثر رؤسای کتابخانه‌های عمومی با فرمانداران در شهرستان‌ها می‌تواند به نفع کتابخانه‌های عمومی باشد و به ارتقای شاخص‌های کتاب‌خوانی کمک کند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها توجه داشته باشند.

فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در کردستان

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در استان تاکید کرد: از این تعداد ۵۴ باب نهادی و ۲۸ باب دیگر مشارکتی است.

وی افزود: هم‌اکنون بالغ بر ۴۵ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان عضویت دارند که بخش زیادی از اعضا را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی را در ایجاد دلگرمی متولیان این حوزه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این حمایت‌ها در نهایت به نفع استان و کشور است و سبب توسعه فرهنگی می‌شود.

حسنی‌خونسار با اشاره به بعضی مشکلات عمرانی در کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: کتابخانه باید محیطی امن و آرام برای اعضا و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی باشد که این امر زمینه را برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: حمایت‌های استاندار کردستان از مقوله کتاب و کتاب‌خوانی مایه دلگرمی فعالان این حوزه است و بدون شک در ارتقای شاخص‌های فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 746838

دیگر خبرها

  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان