Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، روزنامه "معاریو" چاپ سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد، ارتش اسرائیل سامانه موشکی گنبد آهنین را از ترس شلیک موشک از نوار غزه در خلال "راهپیمایی پرچم" تقویت می‌کند.

در همین حال، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که "آویو کوخاوی" رییس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی از فرماندهان ارتش خواسته خود را برای احتمال تشدید تنش و درگیری با مقاومت در غزه به خاطر برگزاری راهپیمایی پرچم آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"عومر بارلیو" وزیر امنیت داخلی دولت جدید رژیم صهیونیستی در این باره گفت:پس از جلسه برآورد اوضاع امنیتی در رابطه با راهپیمایی پرچم، تصمیم بر این شد که این راهپیمایی همانگونه که بین پلیس و برگزار کنندگان توافق صورت گرفته، برگزار شود.

فهرست یکپارچه عربی نیز که بخشی از کابینه جدید بنت را تشکیل می‌دهد در نامه‌ای به وی خواستار لغو راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی شد و تاکید کرد که فعالان راست‌گرا تصمیم دارند در جریان این راهپیمایی دست به خشونت و اقدامات تحریک‌آمیز و نژادپرستانه بزنند.

این حزب کنست رژیم صهیونیستی کابینه جدید صهیونیست‌ها را مسؤول هرگونه خشونت و درگیری احتمالی و ریخته شدن هر قطره خون به خاطر این راهپیمایی دانست.

در همین حال سازمان ملل متحد نیز در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس، در بیانیه‌ای اعلام کرد که توافق آتش‌بس بین طرفین فلسطینی و اسرائیلی بسیار شکننده است و ما خواستار اجتناب از هرگونه اقدام تحریک‌آمیز هستیم.

گروه های افراطی و شهرک‌نشین‌های صهیونیست، در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در راهپیمایی موسوم به راهپیمایی «پرچم» در روز سه‌شنبه ۱۵ژوئن هستند.

این راهپیمایی ماه گذشته به دنبال حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه مناطق مختلف اشغالی در پاسخ به تجاوزات جنایتکارانه «اسرائیل» علیه مردم فلسطین در قدس اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه لغو شده بود.

تاکنون جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و شاخه نظامی آن گردان‌های القسام نسبت به ارائه مجوز برگزاری راهپیمایی روز پرچم در بیت‌المقدس هشدار داده‌اند.

آنها استدلال می‌کنند که این راهپیمایی تنها منجر به ایجاد تنش‌های تازه می‌شود و هدف آن جلوگیری یا تأخیر ائتلاف با تحریک خشونت و شکاف بیشتر جامعه سرزمین‌های اشغالی شود.

برچسب‌ها رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای شمار کلی نظامیان صهیونیستی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیانیه از مجموع این ۳۲۹۴ نظامی مجروح صهیونیست، ۱۵۸۳ نظامی در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه ۵۱۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند و آسیب‌های جدی دیده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۲۵۸ نظامی صهیونیست همچنان در حال درمان جراحات ناشی از نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از مجموع این ۲۵۸ نظامی صهیونیستِ زخمی، ۲۴ نفر دچار جراحاتی خطرناک شده‌اند.

کد خبر 6085808

دیگر خبرها

  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات اشغالی