Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:56:00 GMT

لیگ یک/ سقوط گل ریحان به لیگ 2 فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۳۸۲

لیگ یک/ سقوط گل ریحان به لیگ 2 فوتبال ایران

تیم فوتبال گل ریحان با شکست مقابل آرمان گهر سیرجان، سقوطش به دسته پایین تر قطعی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ دسته اول، تیم های فوتبال گل ریحان البرز و آرمان گهر سیرجان در کرج به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری پر گل نماینده استان کرمان به پایان رسید.


در این بازی شاگردان محمود شافعی که هفته هاست در قعر جدول رده بندی به سر می برند، در دقیقه 22 و توسط سعید قائدی فر دروازه خود را باز شده دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و در دقایق پایانی نیمه نخست، عادل سرشار گل تساوی را برای گل ریحان به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان برسد.


اما در نیمه دوم این شاگردان قاسم شهبا در آرمان گهر بودند که سه بار توسط ایمان رازانی، سجاد حسامی و رضا پورمهدی آبادی دروازه حریف را باز کردند تا این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود سیرجانی ها به پایان برسد.


با این نتایج، گل ریحان با 18 امتیاز در قعر جدول باقی ماند. هر چند آنها روی کاغذ هنوز شانس بقا دارند ولی این اتفاق عملا غیرممکن است. آنها باید در هر 5 دیدار باقی مانده خود به پیروزی دست پیدا کند. البته کرجی ها علاوه بر اینکه باید 5 دیدار باقی مانده خود را با برد پشت سر بگذارند بایستی در این دیدارها گلی دریافت نکنند و در سوی مقابل در مجموع این 5 مسابقه بیش از 33 گل به ثمر برسانند امری که بسیار سخت و عملا شدنی نخواهد بود. 


با این اوصاف سقوط نماینده البرز به رقابت های لیگ دسته دوم قطعی شد و باید این تیم فصل آینده در این رقابت ها به فعالیت خود ادامه دهد.

گل ریحان البرز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل ریحان البرز دسته یک گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که در تمام مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب الشمال حضور داشته و عملکرد موثری در خط میانی ارائه کرده، امشب هم جزو 11 نفر اصلی در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل السد قرار گرفت که برخلاف همیشه نتوانست بازی را به پایان برساند.

هافبک ایرانی الشمال که در فصل جاری لیگ ستارگان دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در دیدار امشب مقابل السدی که محمدامین حزباوی را در خط دفاعی می‌دید، درخشان ظاهر شود ولی سرنوشت متفاوتی در انتظارش بود.

تیم فوتبال الشمال در حالی از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت مقابل السد قرار گرفته که یاران حزباوی در تلاش برای کسب پیروزی و قطعی کردن قهرمانی در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل بودند و امید ابراهیمی نیز با اخراج خود مقدمات این اتفاق را فراهم ساخت.

السد خیلی زود به خواسته‌اش در زمین الشمال رسید و توانست دو گل توسط حسن الهیدوس و گونزالو پلاتا به ثمر رساند، اما قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد، امید ابراهیمی با اتفاق شوکه کننده‌ای مواجه شد.

هافبک ایرانی الشمال در دقیقه 36 قصد توپ‌گیری پشت محوطه جریمه السد را داشت، اما با کف پای راست روی استوک بوعلام خوخی فرود آمد تا محمد القادری، داور مسابقه کارت زرد نشان بدهد ولی چهار دقیقه بعد و با بازبینی ویدئویی صحنه، رنگ کارت را تغییر داد و در تصمیمی سختگیرانه، امید ابراهیمی را اخراج کرد.

ابراهیمی ابتدا کارت زرد گرفت، اما داور پس از لحظاتی رنگ کارت را تغییر داد

امید ابراهیمی که در سالیان اخیر فقط یک بار در پیراهن الوکره کارت قرمز گرفته بود، امشب هم با اتفاق تلخی مواجه شد و در حالی که تیمش برای کم کردن فاصله گل‌ها تلاش می‌کرد، اخراج شد تا پویا اسبقی چالش جدی با 10 نفره شدن تیمش داشته باشد.

نیمه اول این بازی با شکست 2 بر صفر الشمال به پایان رسید، اما در نیمه دوم هم که هر دو تیم یک اخراجی دادند، السد در نهایت به برتری چهار بر صفر دست یافت تا جام قهرمانی به حزباوی و تیمش برسد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا