Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:10:03 GMT

یورو برای لواندوفسکی و لهستان تلخ شروع شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۳۹۴

تیم ملی اسلوواکی با ارائه نمایشی منطقی موفق به کسب پیروزی 1-2 مقابل لهستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می رسید لهستان از شانس بیشتری برای کسب پیروزی برابر اسلوواکی برخوردار است، اما این اسلوواکی بود که با نتیجه 1-2 این تیم را مغلوب کرد.

 

اسلوواکی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 14 و با نفوذ دودا به قلب خط دفاعی لهستان از سمت چپ می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

اما در دقیقه 18 ماک با حرکتی تکنیکی از سمت چپ، ضربه زمینی خود را از زاویه بسته روانه دروازه لهستان کرد که توپ بعد از برخورد به دیرک دروازه، به ووچیک شزنی خورد و وارد دروازه این تیم شد.

 

در اواخر نیمه اول و روی اشتباه مدافعان اسلوواکی بود که کریچویاک فرصت خوبی برای زدن گل تساوی لهستان داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا بر خلاف انتظار، اسلوواکی با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

 

 

اما لهستان در ابتدای نیمه دوم به گل تساوی دست یافت. پاس به بیرون ریبوس در وسط محوطه به لینتی رسید و ضربه نه چندان محکم و دقیق او به شکلی عجیب وارد دروازه دوبراوکا شد تا لهستان به گل تساوی دست یابد.

 

در دقیقه 58 لواندوفسکی صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد، اما ضربه او بعد از برخورد با میلان اشکرینیار با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد کریچویاک از لهستان از زمین اخراج شد تا کار این تیم برای کسب پیروزی دشوار شود.

 

 

اما در دقیقه 70 میلان اشکرینیار پیش تاخته روی ارسال کرنر مارک همشیک در محوطه لهستان صاحب موقعیت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، گل دوم اسلوواکی را وارد دروازه شزنی کرد.

 

 

 

در اواخر بازی و روی ارسال کرنر از سمت چپ، توپ در موقعیتی خوب از روی سر لواندوفسکی و دیگر بازیکنان گذشت و این فرصت خوب از دست رفت تا در نهایت اسلوواکی با نتیجه 1-2 لهستان را شکست دهد.

تیم ملی لهستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم

ویدیویی از مهارت های فوتبالی درخشان دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین را مشاهده می کنید.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏