Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سیدابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (دوشنبه) در همایش دختران به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) ضمن تبریک روز دختر به تمامی جامعه اظهار داشت: وجود دختران در جامعه موجب رحمت است. فرصت نشد در این جلسه از همه نظرات و دیدگاه‌های شما مطلع شوم اما آنچه می‌دانم و آنچه قطعی است، این است که نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: آنچه به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است با شرایط قبل از انقلاب بسیار متفاوت شده است، اما راه باید طی شود تا شرایط زنان جامعه برای پیشرفت و اجرای عدالت در جامعه و نقش‌آفرینی اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی زنان جامعه فراهم شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: فاطمه معصومه جلوه ایمان، ایثار، حیا و دفاع از امامت و جامعه متمدن و بالنده ساختن است. در زندگی فاطمه معصومه علم و دانش و مهربانی و محبت موج می‌زند. امروز وظیفه دولت است که زمینه را برای میلیون‌ها دختر که برای خودسازی آماده می‌شوند، فراهم کند.

رییسی تصریح کرد: چه در حرم مطهر رضوی و چه در مجموعه‌های اجتماعی آستان قدس، بزرگترین مجموعه را تحت عنوان خاتون در اختیار بانوان و دختران قرار دادم و این مجموعه منشأ بسیاری از ابتکارات و کارهای بزرگ شد. امروز صحبت از فرهنگ و اقتصاد بدون اشاره به نقش بانوان و حضور بانوان ناقص سخن گفتن است.

وی اضافه کرد: ظرفیت زنان و دختران بدون نگاه سیاسی و جناحی باید مورد توجه قرار گیرد. نگاه سیاسی و جناحی به زنان، کوتاه مدت است در حالی که زنان می‌توانند تحول‌آفرین باشند. نقش مولد زنان در شمال و جنوب کشور و زنان عشایر در تولید و… می‌تواند سفره‌های مردم را آباد کند. باید نقش تولیدکننده زنان را مهم و تعیین‌کننده بدانیم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن تشکر از بانوی ورزشکاری که مدال خود را به وی تقدیم کرد، خاطرنشان کرد: امروز جایگاه قهرمانی زنان در دنیا قابل توجه است. مدالی که دریافت کردم را به موزه آستان قدس اهدا خواهم کرد. تا این لحظه هیچکدام از هدایایی که دریافت کرده‌ام، به خانه نبرده‌ام.

رییسی بیان کرد: چرا ظرفیت‌ها فقط در اختیار آقایان باید باشد؟ ظرفیت باید در اختیار زنان و دختران قرار گیرد. امروز نقش دختران و زنان در علم و فناوری را ببینید، بارها گفته‌ام خانمی که حتی در خانه، خانه‌داری می‌کند باید با یک ابتکار در فضای اینترنت و سایبر بتواند از تولید محتوای خود بهره‌مند شود، در حالی که فواید این محتواها در کشور نصیب افراد دیگری می‌شود.

وی اضافه کرد: معلمی که تولید محتوا می‌کند باید از مزایای آن بهره‌مند شود. خانم‌های دانشمند ما در برنامه‌نویسی بسیار پیشرفت کردند و بسیار می‌توانند نقش‌آفرین جلوه کنند. در فضاهای بسیاری می‌توان از وجود زنان استفاده کرد. زنان دارای استعداد فراوانی هستند که جامعه می‌تواند از آن بهره‌مند شوند. زنان حق بهره‌مندی از همه حقوق را دارند و این حق را خدا به زنان داده است، دولت باید بتواند این حق خدادادی را ضایع نکند و اجازه شکوفایی استعدادهای آنها در حوزه مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بدهد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به نقش زنان در نظام سلامت، گفت: همه ایران باید در برابر این نقش‌آفرینی زنان خضوع کنند. به تعبیر مقام معظم رهبری کادر درمان عموماً و زنان خصوصاً، خوش درخشیدند.

رییسی در پایان گفت: اگر رأی مردم به بنده تعلق گرفت، دولت مردمی با توجه به جایگاه زن در جامعه و حقی که بانوان دارند و به موجب قوانین موضوعه و فراتر از آن به موجب دین، جایگاه اصلی نقش‌آفرینی زنان را فراهم می‌کند. ما فضایی را می‌پسندیم که مردم، آنچه را گفتیم، در عمل ببینند. ان‌شاءالله بتوانیم وظیفه‌ای که نسبت به بخش قابل توجه جامعه یعنی بانوان و دختران داریم را اجرایی و عملیاتی کنیم.

پربیننده ترین پشت صحنه آخرین مناظره انتخاباتی +تصاویر زنگ خطر برای اقتصاد به صدا درآمد / وعده‌ های سیل آسا با ظاهری فریبنده زاکانی از رقابت‌ های انتخاباتی انصراف داد؟ فوری/ پیش بینی عراقچی از آینده توافق زاکانی: پنج نامزد جریان انقلاب به سمت همگرایی روند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بارگاهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی سال گذشته در راستای انعکاس عملکرد و اخبار ادارات تلاش بسیاری داشته و همچنین در بحث انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور نیز نقش بسزایی ایفا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند در راستای ایجادِ نشاط و امید آفرینی در جامعه گام‌های بلندی بردارند.

وی به برخی از مشکلات روابط عمومی‌های ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجمِ بالای کاری روابط عمومی‌ها، مستقل شدن آنها در دستگاه‌های اجرایی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به روابط عمومی‌ها نگاه ویژه داشته و آنها را تقویت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان برخی از خصوصیات روابط عمومی توانمند را برشمرد و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پویایی و فعالیت در دستگاه‌های اجرایی، دارای خلاقیت و اندیشه‌ای نو باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید برای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند، ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید عملکردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی خود را با خلاقیت و نوآوری در سطح شهرستان منعکس کرده و در جامعه نشاط ایجاد کنند.

بارگاهی به نقش بارزِ روابط عمومی‌ها در خصوص جوانی جمعیت و حوزه نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روابط عمومی باید اخبار دستگاه اجرایی و دستاوردهای دولت را در جامعه بخوبی اطلاع رسانی کند تا مردم از این خدمات ارزنده بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: با انتخاب هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان باید هم افزایی بیشتری داشته تا انعکاس بهتری از خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

بارگاهی بر تعامل روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با یک گروهی را ایجاد کرده و با مطرح کردن موضوعات به همدیگر کمک کنند و همچنین هم افزایی و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در انعکاس به موقع اخبار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک می‌کند.

در پایانِ این نشست، انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دشتستان با حضور ۳۷ روابط عمومی برگزار شد و ایمان خوشقدم به عنوان رئیس، جواد راهپیما به عنوان نایب رئیس، مرجان غلامی به عنوان منشی، علی نامی نظری و کوروش امینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین غلامرضا ابول زاده و اعظم شیخی به عنوان اعضای علی البدل و حبیب توکلیان و مریم موسوی به عنوان بازرس و خزانه دار انتخاب شدند.

کد خبر 6088046

دیگر خبرها

  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد