Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:38:34 GMT

لیگ یک/ طوفان پنج دقیقه برای مدعی تازه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۴۵۹

لیگ یک/ طوفان پنج دقیقه برای مدعی تازه

شهرداری آستارا در یک بازی خانگی موفق شد قشقایی را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران دو تیم شهرداری آستار و قشقایی شیراز به میزبانی آستارایی ها به مصاف هم رفتند. قشقایی برای بهبود اوضاع خود در جدول به امتیاز گرفتن از این بازی نیاز داشت اما در نهایت دست خالی آستارا را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازی در نیمه نخست رقابت بدون گل دنبال شد و دو تیم در گشودن دروازه حریف ناکام ماندند تا نیمه اول بازی برنده‌ای نداشته باشد.

 

در چهل و پنج دقیقه دوم این شهرداری بود که مصمم تر برای پیروزی به میدان آمد. تیم میزبان   بعد از دقیقه شصت توانست در پنج دقیقه طوفان به پا کند و پیروزی خانگی ارزشمندی را به دست آورد. ابتدا سعید طالبی در دقیقه شصت و سوم توانست قفل درواره قشقایی را باز کند 


 و پنج دقیقه بعد پژمان ثباتی برای بار دوم دروازه میهمان  را گشود تا به نوعی پیروزی آستارایی‌ها مسجل شود. در ادامه تلاش قشقایی برای به گل رسیدن بی نتیجه ماند تا بازی با همین دو گل خاتمه یابد.

 

با این پیروزی ارزشمند خانگی شهرداری آستارا سی و هشت امتیازی شد و در رتبه دوازدهم جدول ایستاد تا به هفته‌های پیش رو امیدوار تر باشد. قشقایی هم با سی و سه امتیاز در رده پانزدهم لیگ هجده تیمی آزادگان قرار دارد و در بازی‌های محکوم به کسب نتایج بهتر است.

دسته یک شهرداری آستارا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک شهرداری آستارا پنج دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران برابر ترکمنستان با ۷ گل به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال اجوانان بانوان ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان