Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@16:12:46 GMT

به همتی رای می دهم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۵۰۴

به همتی رای می دهم

حسین کروبی به نقل از پدرش مهدی کروبی گفت: «نظر به شناختی که از سال‌های گذشته از آقای همتی در بخش اقتصادی و اجرایی دارم و توان ایشان را در اداره کشور می‌دانم رای من به آقای همتی خواهد بود و انشالله بعد از انتخابات دلایل خود را جهت شرکت در انتخابات خواهم گفت»

به گزارش برنا به نقل از اعتماد آنلاین، حسین کروبی تایید کرد که پدرش حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی در انتخابات 1400 شرکت می،‌کند و به عبدالناصر همتی رای خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین کروبی به نقل از پدرش مهدی کروبی گفت: «نظر به شناختی که از سال‌های گذشته از آقای همتی در بخش اقتصادی و اجرایی دارم و توان ایشان را در اداره کشور می‌دانم رای من به آقای همتی خواهد بود و انشالله بعد از انتخابات دلایل خود را جهت شرکت در انتخابات خواهم گفت»

حسین کروبی همچنین تاکید کرد: «آقای کروبی از عملکرد آقای عبدالناصر همتی در جریان مناظرات انتخاباتی و دفاع ایشان از جمهوریت و نهاد ریاست‌جمهوری قدردانی و همچنین تاکید کرد که با توجه اهمیت صندوق رای به عنوان تنها محل تجلی اراده ملت برای تعیین سرنوشت کشور در شرایط کنونی، نباید صحنه انتخابات را ترک کرد.حسین کروبی تصریح‌ کرد: «پدرم از همه آحاد ملت درخواست کرد تا روز جمعه برای دفاع از جمهوریت و نهاد ریاست جمهوری به عبدالناصر همتی رای بدهند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مهدی کروبی انتخابات شرکت در انتخابات نهاد ریاست جمهوری مهدی کروبی همتی حسین کروبی آقای همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» نوشته حسین کیانی، به کارگردانی کارن کیانی و با بازی بهروز پناهنده از پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در سالن کوچک تالار مولوی، ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.

آخرین تولید تازه‌ گروه نمایش «چریکه» که از سال ۱۳۷۷ به سرپرستی حسین کیانی شکل گرفته است، آخرین نمایشنامه به قلم خود او است که به کارگردانی جوان‌ترین عضو گروه و یکی از جوان‌ترین کارگردانان کنونی تئاتر ایران یعنی کارن کیانی به صحنه می‌رود.

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» یک نمایش تک اجراگر به بازیگری بهروز پناهنده است، که بعد از بازی تحسین برانگیز او در نمایش کافه کات دومین تجربه‌ خود با این گروه را این بار با کارگردان دوم گروه «چریکه» به انجام می‌رساند.

طراحی صحنه و لباس این نمایش را حسین کیانی انجام داده است.

کهرام ‌تاراج دستیار اول کارگردان، مدیر تولید و برنامه ریز، اشکان ‌میرچی دستیار دوم کارگردان، کارن کیانی طراح نور، مهدی دوایی طراحی پوستر و بروشور، حامد باقری‌تنها، معصومه کیانی فیلم تئاتر و مستندنگاری، امین جباری موشن گرافیک، الهام حسینی-تئاترآنلاین روابط عمومی و تبلیغات مجازی، اردلان آشناگر عکاس، اشکان میرچی تنبک از دیگر عوامل نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: اسماعیل بزاز مقلد معروف و محبوب و محجوب عصر ناصری در تماشاخانه‌ مدرسه‌ مبارکه‌ دارلفنون در شبی تلخ، طولانی و طاقت فرسا، مجبور به نوشتن توبه‌نامه‌ای‌ است ... .

این نمایش از تاریخ پانزدهم فروردین سال ۱۴۰۳ در تالار مولوی، سالن کوچک ساعت ۱۹ به اجرا در می‌آید.

بلیت‌فروشی نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» با ۳۰ درصد تخفیف برای سه روز نخست آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6063492 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اندریک و تقسیم خوشحالی خود با پدرش پس از گلزنی مقابل اسپانیا در سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • فیلم‌های شبکه‌های سیما در نهم فروردین
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • نگرانی حسین شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه : حالا چرا اینقدر عجله؟ چرا بلافاصله بعد از انتخابات؟
  • برخورد با رانندگان متخلف در طرح نوروزی پلیس