Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:12:57 GMT

تیم فوتبال یزدلوله بر استقلال شوش خوزستان غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۵۰۵

تیم فوتبال یزدلوله بر استقلال شوش خوزستان غلبه کرد

به گزارش ایرنا، این مسابقه دوشنبه‌شب بدون حضور تماشاگران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال یزدلوله را در این دیدار خانگی، مهدی طایفی در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی و همچنین علی غلامی در دقیقه ۳۷ به ثمر رساندند .

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین اصفهان، استقلال شوش، ون‌پارس نقش‌جهان، صنعت ابریشم اصفهان،  خلیج‌فارس بندرماهشهر، فرهنگ رامهرمز، سپاهان نوین ایذه، خلیج ‌فارس میناب و ایمان سبز شیراز هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گروه اول رقابت‌ها، تیم‌های «پاراگ» تهران، مقاومت تهران، پیشگامان فنون پارس، جوان نوین ساری، شهرداری نوشهر، دماوند آمل، ستارگان مردان‌پاشا البرز، ۰۴ بیرجند، شهدای رزکان کرج، مهاجر نوین مشهد و امید وحدت خراسان حضور دارد.

تیم‌های گروه دوم لیگ دسته سه کشو شامل شهید «اورکی» اسلامشهر، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، شهرداری فومن، «کانیاو» اشنویه، کیان اراک، بعثت کرمانشاه، «ارتام» تبریز و پاس گیلان است .

مسابقات در هر گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب می‌کنند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد. 

برچسب‌ها فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان خوزستان شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان خوزستان شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان

 طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز، چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا