Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ عبدالناصر همتی روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: مرحوم علی اکبر هاشمی رفسنجانی برای من چون پدری بود که هرگز ناامید نمی‌شد و راه نشان می‌داد در اوج ناامیدی، امید می‌ساخت و برای توسعه ایران از هیچ هزینه‌ای دریغ نمی‌کرد، حتی از آبرویش، حتی از رد صلاحیتش. راه هاشمی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

 عبدالناصر همتی همچنین در توییت دیگری نوشت؛

منتظر انصراف نامزدهای پوششی هستیم

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی کنایه آمیز نوشت: منتظر انصراف نامزدهای پوششی و سوپر پوششی هستیم.

همتی در این توئیت نوشت: روزهای کمی تا انتخابات باقی مانده است.

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از نامزدهای پوششی و سوپر پوششی بخاطر انجام وظایف محوله در بازی پلیس خوب و پلیس بد و نابرابرساختن فضای انتخابات، منتظر انصراف نامزدهای مذکور به نفع جناب آقای رییسی هستیم.

پربیننده ترین پشت صحنه آخرین مناظره انتخاباتی +تصاویر زنگ خطر برای اقتصاد به صدا درآمد / وعده‌ های سیل آسا با ظاهری فریبنده زاکانی از رقابت‌ های انتخاباتی انصراف داد؟ فوری/ پیش بینی عراقچی از آینده توافق زاکانی: پنج نامزد جریان انقلاب به سمت همگرایی روند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی قطر پاسور باشگاه الکویت کویت که این تیم را قبل از پایان این لیگ ترک کرده است قصد دارد تا امشب انصراف خود را از تیم ملی والیبال ایران اعلام کند.

صابرکاظمی که زمانی امید اول تیم ملی والیبال ایران در پست قطر پاسور بود، دلیل این انصراف را مشکلات خانوادگی اعلام کرده است. وی هم اکنون به ایران بازگشته و در کنار خانواده مشغول استراحت است.

با انصراف صابر کاظمی تعداد انصرافی های تیم ملی پس از سید محمد موسوی، محمد فلاح، مهدی مرندی و امیر غفور به عدد پنج رسیده است و این احتمال وجود دارد باز هم به این تعداد افزوده شود.

حالا در پست قطر پاسور پس از کنار رفتن صابر کاظمی و امیر غفور همه امیدها به درخشش امین اسماعیل نژاد و بردیا سعادت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود