Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@16:18:25 GMT

(ویدیو) خلاصه بازی لهستان 1 - 2 اسلواکی 24 خرداد 00

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۵۶۴

(ویدیو) خلاصه بازی لهستان 1 - 2 اسلواکی 24 خرداد 00

‍‍‍‍‍‍

دیدارهای روز چهارم از رقابت‌های یورو 2020 امروز (دوشنبه) با برگزاری یک دیدار از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه میان تیم‌های ملی لهستان و اسلواکی دنبال شد که این بازی با پیروزی 2 بر یک اسلواکی خاتمه یافت. در این بازی که اولین بازی گروه E، رقابت‌ها بود، وویچخ شزنی دروازه‌بان لهستان که در دقیقه 18 گل به خودی زد و میلان اشکرینیار در دقیقه 69 گل‌های اسلواکی را به ثمر رساندند و کارول لینتی تنها 30 ثانیه پس از آغاز نیمه دوم تنها گل لهستانی‌ها را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی تیم ملی لهستان در حالی تن به شکست داد که تا پیش از 10 نفره شدنش در دقیقه 62 تیم برتر میدان بود. (گرژگوژ کریچوویاک هافبک میانی لهستان، با دریافت کارت زرد دومش به اولین اخراجی شانزدهمین دوره یورو تبدیل شد).

در نیمه نخست اسلواکی بازی را با پیروزی یک گله پشت سر گذاشت که این تیم ملی لهستان بود که عملکرد و آمار نسبتاً بهتری داشت. این گل به لطف حرکت انفرادی روبرت ماک بال چپ اسلواکی رقم خورد زمانی که او به دریبل زدن دو بازیکن روبه‌رو خود از زاویه‌ای بسته توپ را شلیک کرد و از بخت بد وویچخ شزنی، دروازه‌بان لهستان توپ پس از برخورد با تیر دروازه و اصابت به پشت سر او وارد دروازه شد. به این ترتیب این گل به عنوان دومین گل به خودی از سوی سنگربان یوونتوس به ثبت رسید. او اولین دروازه‌‌بان در تاریخ یورو شد که گل به خودی زده است. نکته جالب اینکه اولین گل به خودی جام هم توسط یک یوونتوسی دیگر، مریح دمیرال مدافع تیم ملی ترکیه در بازی افتتاحیه مقابل ایتالیا به ثبت رسید.

لهستانی‌ها در ابتدای نیمه دوم خیلی سریع گل خورده را توسط لنتی جبران کردند و تنها 30 ثانیه پس از به صدا درآمد سوت آغاز بازی گل تساوی را زدند اما 10 نفره شدن‌شان کار این تیم را سخت کرد و به اسلواکی اجازه داد از برتری‌ عددی‌اش برای کسب سه امتیاز استفاده کند و با گل اشکرینیار اولین پیروزی‌اش را در شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی لهستان تیم ملی اسلواکی گل به خودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد

منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با نتیجه چهار بر دو برنده شد تا به حضور در فصل آتی لیگ اروپا امیدوار باشد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - بولونیا ۳
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد