Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@19:45:14 GMT

رسانه ها در زمینه کمک به انتخاب اصلح نقش مهمی دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۵۷۶

رسانه ها در زمینه کمک به انتخاب اصلح نقش مهمی دارند

بهمن ریحانی گفت: رسانه ها در زمینه کمک به انتخاب اصلح نقش مهمی دارند و باید شاخص هایی را که مقام معظم رهبری برای فرد اصلح عنوان کرده تبیین کنند تا مردم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار بهمن ریحانی امروز دوشنبه  در نشست صمیمی با اصحاب رسانه کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه در مناظرات شاهد برخی بد اخلاقی هاو سیاه نمایی ها هستیم که به اشتباه چهره ای زشت از کشور ترسیم می کنند و این ظلم به نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: شاید مشکلاتی در کشور وجود داشته باشد اما نباید سیاه نمایی ها صورت بگیرد و چهره ای زشت همانند نظام‌های بربر از کشور نشان دهند، ما یک کشور قدرتمند هستیم نه بدبخت و ذلیل.

 ریحانی گفت: ما در سنوات گذشته در طول ۴۲ سال انقلاب به حمد خدا موفقیت‌های بزرگی خارج از تصور دشمنان کسب کردیم و امروز خدا را شاکریم که همه راهبردهای دشمنان را یا شکست دادیم یا ناکام گذاشته ایم که اینها توفیقات بزرگی است.

وی بیان داشت: امروز بدانید به حمد خدا در یک فراز بلند از تاریخ ایران قرار گرفته ایم که در این فراز موضع بسیار خوبی داریم.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما و در راس آنها آمریکا در منطقه وضعیت بسیار متزلزلی دارند و در حال فرار از افغانستان و عراق هستند و برای اینکه بگویند با رفتن ما نا امنی در کشور شما رقم خواهد خورد دست به اقداماتی زدند که تعدادی زن و بچه بیگناه را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: آنها این ناکامی و ذلت را با محوریت ایران می بینند لذا به‌دنبال ناامنی، تفرقه، بی تفاوتی و دلسردی مردم برای پای کار نیامدن و عدم مشارکت حداکثری در نظام جمهوری اسلامی هستند.
 ریحانی ۲ مشکل اساسی دشمن را رهبری و سرمایه مردمی در کشور دانست و اظهار داشت: دشمن می داند امروز عزت،سربلندی و اقتدار امنیتی کشور ما در تمام ادوار پشتوانه مشروع مردمی است لذا باید این پایگاه مشروع مردمی را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: اگر چه ممکن است امروز بخشی از جامعه به دلیل برخی سوء مدیریت ها از نظام ‌گله مند باشند اما بدون شک همین قشر هم اگر بدانند خطری کشور را تهدید می کند با جان و دل در صحنه حاضر خواهند شد و از نظام پشتیبانی می کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: این انتخابات یک انتخابات حزبی و سیاسی نیست بلکه این انتخابات یک رزمایش بزرگ برای اقدامی بسیار بزرگتر یعنی نشان دادن اقتدار و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی است.

سردار ریحانی همچنین به نقش موثر رسانه ها در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: مردم‌امروز نگاهشان به رسانه ها است لذا این رسانه ها هستند که می توانند فضای پرشور انتخاباتی را ایجاد کرده و نقش آفرینی کنند.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها باید در این شرایط تبعات عدم شرکت در انتخابات و همچنین برکات حضور گسترده در پای صندوق های رای را برای مردم تبیین کنند.

ریحانی گفت: رسانه ها همچنین در زمینه کمک به انتخاب اصلح نقش مهمی دارند و باید شاخص هایی را که مقام معظم رهبری برای فرد اصلح عنوان کرده تبیین کنند تا مردم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو

رئیس جمهور در پیامی به مردم پاکستان و به زبان اردو، از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی ملت‌های ایران و پاکستان به عنوان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مردم پاکستان و به زبان اردو، از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی ملت‌های ایران و پاکستان به عنوان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور یاد کرد.

رئیس جمهور در این پیام که در شبکه ایکس منتشر شده است، نوشت: «از طرف رهبری و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره از اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومین فلسطین و حق و عدالت دفاع کرده‌اند، سلام عرض می‌کنم. اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور فراهم کرده است.»

کد خبر 747079

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت