Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که تمدید قرارداد با نفرات کلیدی پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشگاه محسوب می‌شود، تمدید قرارداد وحید امیری هم در دستور کار سمیعی و همکارانش قرار گرفته است. در این راستا گفته می‌شود صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد این بازیکن صورت گرفته و وحید موافقت ضمنی‌اش را با تمدید قراردادش اعلام کرده و قرار است پس از بازگشت از منامه به زودی برای صحبت درخصوص جزییات تمدید قراردادش جلساتی را با مدیران باشگاه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در روزهای گذشته هم خبر موافقت امیری با تمدید قرارداد منتشر شده بود اما این خبر در روزهای پایانی حضور تیم ملی در منامه رنگ جدی تری به خود گرفته است.

وحید امیری به خاطر کیفیت بالای بازی‌ اش و توانایی‌ ویژه برای بازی در پستهای مختلف او یکی از بازیکنانی است که یحیی اعتقاد دارد می‌تواند چند فصل دیگر به پرسپولیس کمک کند و به همین دلیل از باشگاه خواسته که قرارداد او برای دو فصل دیگر تمدید شود. با توجه به صحبت‌های این بازیکن درخصوص اینکه می‌خواهد با پیراهن پرسپولیس فوتبال خود را به پایان برساند، بعید به ‌نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد او داشته باشد. البته چندی پیش گفته شد که پیشنهاد وسوسه‌انگیز یک باشگاه قطری، امیری را مردد کرده با این همه احتمال ماندن او در پرسپولیس، به مراتب بیشتر از احتمال جدایی اوست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر وحید امیری یحیی گل محمدی تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی