Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین بازی از روز چهارم رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با پیروزی تیم ملی فوتبال اسلواکی برابر لهستان در گروه پنجم رقابت‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدارهای روز چهارم از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ امروز (دوشنبه) با برگزاری یک دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه میان تیم‌های ملی لهستان و اسلواکی دنبال شد که این بازی با پیروزی ۲ بر یک اسلواکی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که اولین بازی گروه E، رقابت‌ها بود، وویچخ شزنی دروازه‌بان لهستان که در دقیقه ۱۸ گل به خودی زد و میلان اشکرینیار در دقیقه ۶۹ گل‌های اسلواکی را به ثمر رساندند و کارول لینتی تنها ۳۰ ثانیه پس از آغاز نیمه دوم تنها گل لهستانی‌ها را به ثمر رساند.

در این بازی تیم ملی لهستان در حالی تن به شکست داد که تا پیش از ۱۰ نفره شدنش در دقیقه ۶۲ تیم برتر میدان بود. (گرژگوژ کریچوویاک هافبک میانی لهستان، با دریافت کارت زرد دومش به اولین اخراجی شانزدهمین دوره یورو تبدیل شد).

در نیمه نخست اسلواکی بازی را با پیروزی یک گله پشت سر گذاشت که این تیم ملی لهستان بود که عملکرد و آمار نسبتاً بهتری داشت. این گل به لطف حرکت انفرادی روبرت ماک بال چپ اسلواکی رقم خورد زمانی که او به دریبل زدن دو بازیکن روبه‌رو خود از زاویه‌ای بسته توپ را شلیک کرد و از بخت بد وویچخ شزنی، دروازه‌بان لهستان توپ پس از برخورد با تیر دروازه و اصابت به پشت سر او وارد دروازه شد. به این ترتیب این گل به عنوان دومین گل به خودی از سوی سنگربان یوونتوس به ثبت رسید. او اولین دروازه‌‌بان در تاریخ یورو شد که گل به خودی زده است. نکته جالب اینکه اولین گل به خودی جام هم توسط یک یوونتوسی دیگر، مریح دمیرال مدافع تیم ملی ترکیه در بازی افتتاحیه مقابل ایتالیا به ثبت رسید.

لهستانی‌ها در ابتدای نیمه دوم خیلی سریع گل خورده را توسط لنتی جبران کردند و تنها ۳۰ ثانیه پس از به صدا درآمد سوت آغاز بازی گل تساوی را زدند اما ۱۰ نفره شدن‌شان کار این تیم را سخت کرد و به اسلواکی اجازه داد از برتری‌ عددی‌اش برای کسب سه امتیاز استفاده کند و با گل اشکرینیار اولین پیروزی‌اش را در شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا کسب کند.

به این ترتیب در حالی که شاید اکثر فوتبال دوستان پیروزی روبرت لواندوفسکی و یارانش را پیش بینی می‌کردند این اسلواکی بود که برد و در صدر جدول گروه E قرار گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسلواکی لهستان یورو ۲۰۲۰ اسلواکی لهستان یورو 2020 گل به خودی رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899287

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها