Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:38:28 GMT

کشف ۴۰ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۵۸۸

کشف ۴۰ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در قم

به گزارش دوشنبه‌شب روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، مهدی آهنین‌پنجه در گفت و گویی افزود: این تعداد دستگاه تولید ارز دیجیتال با حضور عوامل نیروی انتظامی از یک کارخانه آجرپزی غیرفعال در جاده قدیم قم- تهران و  همچنین از ۲ واحد مسکونی در روستای طایقان قم کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در هر سه مورد کشف شده با استفاده از برق غیرمجاز از دستگاه‌های رمز ارز، معادل برق  ۱۶۵ خانوار را مصرف می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال ‌حاضر حدود ۶۰۰ هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

برچسب‌ها رمز ارز قم شركت توزيع نيروی برق تهران وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز قم شركت توزيع نيروی برق تهران رمز ارز قم شركت توزيع نيروی برق تهران وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا روز سه‌شنبه، اظهار کرد: با شناسایی این مراکز غیرمجاز بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار کیلووات ساعت انرژی در حوزه استحفاظی شرکت توزیع برق تبریز صرفه جویی شد.

وی با بیان اینکه برق یکی از امکانات ارزشمند و گرانبها است، گفت: با تلاش همکاران صنعت برق و در فرآیندی پیچیده این انرژی به دست مشترکان می‌رسد و در این راستا بروز برخی مشکلات موجب اخلال در این فرایند خواهد شد که یکی از این موضوعات بحث ورود مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز به شبکه توزیع نیروی برق است.

وی ادامه داد: فعالیت مراکز استخراج رمز ارز به دلیل مصرف بالای انرژی برق موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: به منظور مقابله با این موضوع این شرکت اقدامات قابل توجهی را انجام داده و سال گذشته ۵۳ مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز در مناطق زیر پوشش کشف شده است.

کد خبر 6063197

دیگر خبرها

  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • این کشورهای جهان بیشترین بدهی عمومی را دارند (+جزئیات)
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی