Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@10:33:50 GMT

۲۳۵۳ روز بی شکستی عراق برابر تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۶۱۱

۲۳۵۳ روز بی شکستی عراق برابر تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران ۲۳۵۳ روز است برابر تیم ملی فوتبال عراق برنده نشده است و از لحاظ تعداد بازی هم فوتبال ما با ۴ بازی دوری از برد، بدترین آمار دوران بازی های خود را برابر تیم ملی فوتبال عراق تجریه کرده است.

به گزارش طرفداری، پیش از این یک بار ایران در سه بازی از برد برابر عراق محروم بود اما حالا در ۴ دیدار متوالی برابر تیم ملی عراق به برد نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی قوتبال کشورمان در روز ۱۴ دی ماه سال ۹۳ تیم ملی عراق را در یک بازی دوستانه یک بر صفر برد اما از آن بازی به بعد تیم ملی در این ۴ بازی ناکام بوده است: ایران ۳-۳ عراق (شکست ۷-۶ ایران در ضربات پنالتی)؛ این بازی در روز ۱۴ دی ماه سال ۹۳ برگزار شد. ایران ۰-۱ عراق؛ این بازی در روز ۲۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ در تهران انجام شد. ایران ۰-۰ عراق؛ این بازی در روز ۲۶ دی ۹۷ و در جام ملتهای آسیا انجام شد. ایران ۱-۲ عراق؛ این بازی در روز ۲۳ آبان ماه سال ۹۸ و در دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی اخیر برگزار شده است.

ایران برای اولین بار با ۴ ناکامی به مصاف عراق می رود. اگر عراق را نبریم رکورد عراق و طلسم ایران به ۵ بازی خواهد رسید که امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی در روز برابر تیم ملی ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ که روز جمعه مقابل فولاد برگزار یم شود دو بازیکن غایب دارد.

علی عدنان به دلیل چهار کارته بودن بازی با فولاد را از دست داده است. همچنین محمد منتظر بازیکن عراقی مس با اجازه محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان به اردوی تیم ملی المپیک عراق ملحق شده تا در مسابقات انتخابی المپیک زیر 23 ساله های آسیا شرکت کند.

اگر تیم المپیک عراق بتواند از این مرحله عبور کند شاید غیبت های منتظر محمد دو هفته دیگر لیگ هم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

مهستا اخباری

دیگر خبرها

  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان