Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@07:38:46 GMT

یوسف صیادی و دخترش + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۷۶۵

یوسف صیادی و دخترش + عکس

پربیننده ترین دختران خداداد عزیزی در یک قاب + عکس علی دایی بازیگر سینما شد! + عکس استایل ورزشکاری بهنوش طباطبایی + عکس کت و شلوار میلیونی علی کریمی + عکس ماسک مخملی همسر شاهرخ استخری + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یوسف صیادی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه مستقیم ماهی در غرفه اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بارانی گفت: با پیگیری و تلاش صورت گرفته و در جهت تنظیم قیمت از امروز شاهد عرضه آبزیان به صورت مستقیم و بانرخ صیادی با حمایت اتحادیه تعاونی صیادان هرمزگان، جامعه صیادی و شیلات هرمزگان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مصرف غذاهای دریایی به ویژه ماهی در سلامت افراد نقش بسزایی دارد تصریح کرد: به طور یقین توزیع ماهی به صورت مستقیم و با قیمت مناسب تأثیر بسزایی در افزایش سهم پروتئین دریایی در سبد غذایی خانواده‌های هرمزگانی خواهد داشت.

بارانی با بیان اینکه این ماهیان تازه از شهرستان‌های مختلف استان از جمله، بندرلنگه، جاسک، سیریک، قشم، بندرلنگه و … توسط تعاونی‌های صیادی به بندرعباس آورده می‌شود، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند انواع ماهی مورد نیاز خود را مانند هوور، شهری، سنگسر، زرده، سارم، حلوا سیاه، ماهیان گرگوری و… خریداری کنند و در سبد غذایی خود قرار دهند.

گفتنی است محل عرضه مستقیم آبزیان غرفه اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان در محل بازار صادقیه واقع در مدیان صادقیه به سمت خیابان طلوع است و در محل نیز خدمات بسته بندی و پاک کردن صورت می گیرد.

کد خبر 6057223

دیگر خبرها

  • صید ماهیان استخوانی در مازندران ۲۰ درصد بیشتر شد
  • افزایش ۲۰ درصدی صید ماهیان استخوانی در مازندران 
  • (ویدئو) تقلید صدای نعیمه نظام‌دوست توسط یوسف تیموری
  • (ویدئو) شوخی عجیب یوسف تیموری با آقای «جدی میفرمایید» روی آنتن تلویزیون
  • همه چیز درباره عشق، ازدواج و فرزندان یوسف و زلیخا
  • عرضه مستقیم ماهی در غرفه اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان
  • عرضه مستقیم ماهی در غرفه اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان
  • عرضه مستقیم ماهی تنظیم بازار در بندرعباس
  • (تصاویر) رهبر کره شمالی و دخترش در تمرینات نظامی ارتش
  • عکس/ بازدید رهبر کره شمالی و دخترش از رزمایش ارتش