Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نخبگان زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

سردار جلیل بابازاده در جمع اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل از اساتید دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم نام برد و گفت: امروز حفظ نظام از واجبات است و نخبگان دانشگاهی با روشنگری‌های خود نباید اجازه دهند دلسردی‌های ایجاد شده بر اثر برخی ناکارآمدی‌ها خللی در اراده مردم برای حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تبیین اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی پرداخت و گفت: امروز عرصه، عرصه جنگ سیاسی است و لازم است دانشگاهیان با تاسی از رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر با تمام توان در این میدان وارد شده و با تبیین مسائل و روشنگری های خود در جامعه، ضمن فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، بار دیگر پاسخ دندان شکنی به ایادی کفر و استکبار بدهند.

بابازاده با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری انتخاب یک نفر نیست، گفت: دشمنان در این صحنه با تمام وجود پا به عرصه گذاشته اند تا مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند و در واقع می توان گفت انتخابات پیش رو، مصاف نیروهای ارزشی با استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از مردم می خواهد با حضور در پای صندوق های رای، سرنوشت خودشان را تعیین کنند، گفت: در آن سوی میدان نیز استکبار جهانی با تمام توان به مردم می گوید، رأی ندهید.

وی دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی در عرصه‌ های مختلف را یادآور شد و گفت: طی این مدت استکبار به دست همین جوانان بارها طعم شکست را چشیده و تحقیر شده است.

بابازاده به صحنه های تحقیر استکبار توسط رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: 13 آبان، انهدام پهباد جاسوسی، شکست در نوار غزه و غالب شدن گفتمان مقاومت از عواملی هستند که آمریکا تحقیر شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به انتخابات آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: در این انتخابات پر مناقشه  هرچند بایدن در جنگ داخلی موفق شد، اما شکست ترامپ، پیروزی برای ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در میدان عمل، حرف خود را به کرسی نشانده است، گفت: این بار نیز مردم با حضور دشمن شکن خود در پای صندوق‌ های رای، تحریم‌ ها را بی اثر خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما ثمره تاریخ تَشَیّع است بنابراین با جان و دل از آن محافظت خواهیم کرد.

بابازاده با اشاره به کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: این هفت نفر مورد تائید شورای نگهبان هستند و آنچه که مهم است پشتیبانی مردم  از رئیس جمهور آینده است و این مهم با حضور پرشور مردم در انتخابات محقق می شود.

وی به تبلیغات دشمنان در این مورد اشاره کرد و گفت: همین افراد بودند که در دوران کرونا به ملت ما ماسک نفروختند و اجازه ورود واکسن برای تامین سلامتی مردم را به ما ندادند، امروز هم با شعارهای واهی درصدد سست کرد اراده مردم برای  حضور در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد و تبلور غیرت بین مسلمانان جهان است، گفت: مردمی که در زمان شهادت حاج قاسم فریاد انتقام سر می دادند و از ما می خواستند انتقام بگیریم بدانند که خواست و اراده حاج قاسم لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور دشمن شکن پای صندوق های رأی است و این حضور قاطعانه در واقع انتقام از خون حاج قاسم است.

مرتضی ابراهیمی رئیس سازمان بسیج اساتید استان اردبیل نیز انتخاب را بیانگر اختیار، هویت و استقلال عمل عنوان کرد و گفت: انتخابات نشانه استقلال ما است و آزادی آن را داریم که هر فردی را که دوست داریم انتخاب کنیم و در سطح جهان ثابت می‌کنیم که ما از آزادی برخورداریم و حق انتخاب داریم.

وی افزود: گزینه اصلح به دنبال اجرای عدالت، مبارزه با فقر، مبارزه با فساد، مبارزه با رانت، و اختلاس و غیره است و اگر کسی دنبال تغییر شرایط موجود به جهت مثبت نسبت به گذشته است باید انسان های شایسته را انتخاب کند که آینده بهتر از گذشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: زمانی عدالت در جامعه ساری و جاری خواهد بود که اصلح گزینی داشته باشیم، زمانی در جامعه حریت و استقلال خواهد بود و ندای عزت و مباهات می توانیم سر بزنیم که انسان صالح را انتخاب نماییم، در غیر این صورت نباید توقع عدالت در حد مقدورات در جامعه باشیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اردبیل با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: با مشارکت حداکثری سیاستگذاری چهارساله در جهان انجام می دهیم؛ چراکه به هر شکل به دنیا بها دهیم همان مقدار بها دریافت خواهیم کرد؛ بنابراین ما باید با انتخاب اصلح دنبال سیاستگذاری باشیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم و در این راستا اولین قدم برای حل معضل جامعه این است که خودمان برای سیاستگذاری قدم برداریم.

ابراهیمی تاکید کرد: برای اینکه به خودمان احترام بگذاریم باید اصلح گزینی داشته باشیم؛ چراکه اگر خودمان به خودمان احترام نگذاریم باخته ایم.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه هر هم وطن است، ادامه داد: کسانی که دنبال تحریم انتخابات هستند، دنبال منفعت خود هستند و می ‌دانند که هویت دروغین آنها زیر سوال خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه اردبیل انتخابات رياست جمهوري انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ نخبگان مشاركت حداكثري فرمانده سپاه حضرت عباس ع مردم در انتخابات مشارکت حداکثری پای صندوق حداکثری مردم استان اردبیل حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد

سیدحامد عاملی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مأموریت اصلی برای فعالیت سال جاری توسط مقام معظم رهبری مشخص شده و لازم است دستگاه‌ها در تدوین تمامی اقدامات اعم از زیرساخت‌ها و پروژه‌ها با محوریت تولید حرکت کنند.

او افزود: در حال حاضر فرصت بی سابقه‌ای برای حمایت از تولید ایجاد شده و در این راستا، کمیته حمایت قضایی، شورای حمایت از سرمایه‌گذاری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع تولید فعالیت می‌کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه موانع حوزه تولید به هیأت مقررات‌زدایی اعلام می‌شود، بیان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در راستای رفع موانع تولید برنامه‌ریزی کنند و نباید مانعی برای مأموریت جهش تولید ایجاد شود.

عاملی با تأکید بر لزوم تدوین و اعلام برنامه‌ها و پروژه‌های اثربخش و شاخص دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها، گفت: در قالب این برنامه‌ها باید پروژه‌های در حال اجرا و یا در آستانه تکمیل و بهره‌برداری اعلام شود و برای تأمین اعتبارات تلاش شود.

او ادامه داد: با وجود محدودیت‌های اعتباری ۱۰۰درصد اعتبارات جاری استان اردبیل در سال گذشته تخصیص یافت.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات مهم برای تخصیص اعتبار در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن اردبیل با ۲۰۵درصد تخصیص، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های بزرگ‌راهی استان با ۱۱۶درصد تخصیص،۲هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی با ۱۲۰درصد تخصیص، یک هزار ۲۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان نجف‌زاده با ۲۴۲درصد تخصیص و سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۹۲ پروژه مهم استانی اختصاص یافت.

عاملی بیان کرد: در سال جاری یکسری اعتبارات ابلاغی در سال جاری به وزارتخانه‌ها ارسال شده که اقدام فوری مدیران از مرکز برای جذب و تعیین تکلیف سهم اعتباری پروژه‌های مربوط ضروری است.

او با اشاره به احصای ۹۱ پروژه نیازمند اعتبار در سال گذشته برای تکمیل، افزود: اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها جذب شده و امسال باید تکمیل و بهره‌برداری شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: توجه به اجرای ظرفیت‌های قانونی مرتبط با تأمین اعتبارات حوزه خانواده، جمعیت و فرزندآوری مورد تأکید بوده و اقدام مدیران در این زمینه ضروری است.

عاملی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای برگزاری جام صفوی در استان اردبیل، لازم است تمامی دستگاه‌ها به این موضوع کمک کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود