Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@08:49:40 GMT

آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۸۴۲

آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ در مسجدسلیمان

ورناصری از آغاز و کلنگ زنی سه طرح بزرگ در مسجد سلیمان خبر داد و گفت: این طرح ها شامل ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان، حل معضل فاضلاب و آبرسانی به محلات است.

«علیرضا ورناصری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به سفر استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: در این سفر عملیات اجرایی سه طرح بزرگ برای مسجدسلیمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: نخستین پروژه ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان است که از سال ۷۱ وعده های مکرر برای وارد مدار شدن این فرودگاه شنیده شد اما با آسیب شناسی انجام شده، نبود اعتبار علت اصلی به سرانجام نرسیدن این طرح بود که امسال این اعتبار گرفته شد و تلاش می‌شود تا پایان سال به اتمام برسد.

 

وی دومین طرح را فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان دانست و تصریح کرد: بر اساس گزارش های رسمی، تاکنون تنها چهار درصد از کار فاضلاب انجام شده بود که در مقایسه با شهرهای کوچک دیگر، عقب ماندگی ۲۳ ساله ای دارد و خوشبختانه پروژه با سفر رئیس مجلس به این شهرستان آغاز و با پیگیری ها در مجلس منجر شد تا مسجدسلیمان به عنوان یکی از شهرهای اولویت دار اعتبار کشور قرار بگیرد و اولین شهری بود که توانست از این اعتبار بهره مند شود.

 

ورناصری اضافه کرد: حدود ۳۹۱ میلیارد تومان به پروژه فاضلاب اختصاص پیدا کرد، البته این اعتبار تنها برای حل مشکل عمده کار است اما برای تکمیل کار اعتبار جاری در سال ۱۴۰۰ هم اختصاص پیدا می کند. 

 

وی به علاج بخشی وضعیت آبرسانی شهر اشاره کرد و ادامه داد: در برخی محلات آبرسانی هنوز هم به سبک و سیاق گذشته است به علت اینکه نارسایی آب با وجود منابع آبی در منطقه وجود دارد که با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان طرح آغاز شد.

 

نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مقرر شد این طرح در سه ماه انجام شود که در صورت راه اندازی، حداقل مشکل نارسایی در مناطقی مانند چهاربیشه، هشت بنگله، نفتک حل خواهد شد. 

 

وی با بیان اینکه مشکل بارز شهرداری در گذشته بدهکاری به پیمانکاران و کارکنان خودش بوده یاد آور شد: شهرداری امروز به جایی رسیده که علاوه بر حل این مشکل، در حال انجام طرح های بزرگی در سطح شهر است، بسیاری از محلات آسفالت شدند و چند پل بر زمین مانده از سنوات گذشته را در دستور کار قرار داده مانند پل نمره هشت، پل نمره یک به چاه نفتی و ... احداث بازارچه هایی که منبع درآمد خوبی خواهد شد.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: آغاز عملیات اجرایی پروژه علیرضا ورناصری مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد

 به گزارش تابناک، جماران نوشت: داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است. 

امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد. 

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه ها  را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • فیلم/ توضیحات استاندار خوزستان در خصوص عملیات دفع آب‌های سطحی
  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا