Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایرنا، «وحید بیاتلو» شامگاه دوشنبه در پایان مسابقه تیم های خوشه طلایی و ملوان بندرانزلی که با برتری ۲ بر صفر نماینده ساوه در ورزشگاه شهید چمران همراه شد، افزود: بازی بسیار سخت و حساسی را با برتری پشت سر گذاشتیم زیرا ملوان درجست و جوی آخرین شانس خود برای حضور در جمع مدعیان بود و ما هم محکوم به پیروزی بودین تا از کورس عقب نیفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اتفاقات هفته گذشته در تالش و محرومیت من و برخی بازیکنان می توانست در بازی امشب تبعات منفی داشته باشد اما با همت و غیرت بچه ها اینگونه نشد و سه امتیاز مهم را کسب کردیم.
وی پیروزی امشب را به مردم ساوه تقدیم کرد و گفت: امیدوارم در بازی های باقی مانده با کسب نتایج خوب همراه با صعود به لیگ برتر، هدیه ای ارزشمند به مردم خوب و هواداران با معرفت ساوه ای بدهیم.
بیاتلو اظهار کرد: در دیدارهای باقی مانده از تجارب آقای میثاقیان استفاده می کنیم و بنظرم حضور او در کادرفنی می تواند شانس ما را برای صعود بیشتر کند.

هدف اصلی خوشه طلایی صعود به لیگ برتر است

اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه نیز در گفت و گو با ایرنا، تاکید کرد که با توجه به شرایط جدول و اتفاقات فوتبالی، در پنج دیدار باقی مانده همه توان خود را برای صعود به لیگ برتر به کار خواهند گرفت.
وی افزود: خوشه طلایی، تیمی بسیار خوب با بازیکنانی با کیفیت و سرمربی کاربلد است و باعث افتخارم است که بتوانم خدمتی به مردم ساوه و هواداران پرشور انجام دهم.
میثاقیان همچنین از تلاش و دلسوزی های مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی که با وجود مشکلات زیاد این تیم را به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تبدیل کرده است، قدردانی کرد.
وی گفت: برای شادی دل مردم ساوه در دیدارهای باقی مانده لیگ آزادگان فقط برای کسب امتیازات کامل و صعود به لیگ برتر می جنگیم.

برچسب‌ها فوتبال ساوه لیگ آزادگان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه لیگ آزادگان فوتبال ساوه لیگ آزادگان لیگ برتر فوتبال صعود به لیگ برتر خوشه طلایی باقی مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

توخل حداقل در رقابت‌های اروپایی می‌تواند فرصت دفاع از ایده‌هایش را داشته باشد. 

طرفداری | بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 در دور برگشت مقابل آرسنال، در مجموع با برتری 3-2 راهی نیمه نهایی شد. 

آخرین هفته‌های حضور توماس توخل در بایرن مونیخ با وجود تلخی قهرمانی بایرلورکوزن، حداقل در رقابت‌های اروپایی با خاطرات خوبی ادامه دارد. سرمربی آلمانی که پس از شکست 1-0 مقابل لاتزیو تا آستانه از دست دادن جایگاهش پیش رفته بود، اکنون باواریایی‌ها را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. توخل امشب رکورد ویژه‌ شخصی نیز به اثبات رساند. سرمربی 53 ساله اکنون با هدایت سه تیم مختلف حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند. او پیش‌تر با پاری سن ژرمن و چلسی به این مهم دست یافته بود که در هر دو مورد نیز به فینال رسید. تنها ژوزه مورینیو با رساندن چهار تیم مختلف به نیمه نهایی عملکرد بهتری نسبت به سرمربی بایرن مونیخ دارد (پورتو، اینتر، رئال مادرید و چلسی).

گفتنی است توماس توخل همچنین اولین سرمربی آلمانی تاریخ محسوب می‌شود که سه تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند. در بین مربیانی که رکورد توخل را تکرار کرده‌اند، در کنار مورینیو، نام کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا نیز دیده می‌شود.

مشروح اتفاقات دیدار بایرن مونیخ و آرسنال:

بایرن مونیخ 1-0 آرسنال؛ مارش باواریایی‌ها با چهره اروپایی توخل

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی