Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:52:40 GMT

جمع آوری ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در قم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۸۸۸

جمع آوری ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی آهنین‌پنجه،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: ۴۰ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیرقانونی در عملیات گشت زنی در  استان کشف و ضبط شد.

او  افزود: این تعداد دستگاه تولید ارز دیجیتال با حضور عوامل نیروی انتظامی از یک کارخانه آجرپزی غیرفعال در جاده قدیم قم- تهران و همچنین از ۲ واحد مسکونی در روستای طایقان قم کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهنین پنجه  اضافه کرد: در هر سه مورد کشف شده با استفاده از برق غیرمجاز از دستگاه‌های رمز ارز، معادل برق ۱۶۵ خانوار را مصرف می‌کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخراج ارز دیجیتال شرکت توزیع برق قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد

امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد روز چهارشنبه در جمع اعضای کمیسیون ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به حضور این افراد گفت: طرد اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه های مسئول مکلف به انجام وظیفه خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به شرایط اشتغال اتباع خارجی افزود: به کارگیری و استفاده از اتباع غیرمجاز در تمام واحدهای صنفی و صنعتی ممنوع است و با کارفرمایانی که به این مهم بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.

وی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه و نهادها برای ساماندهی اتباع غیرمجاز تاکید و تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، شناسایی و جمع آوری این افراد در شهرستان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

براساس این گزارش؛ در ادامه این جلسه ضمن بررسی اقدامات دستگاه ها و نهادهای مختلف مسئول پیرامون شناسایی و ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز، بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی تاکید شد.

جمع آوری و طرد اتباع غیر مجاز از شهرستان ملارد در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده فرمانداری ،ماموران نیروی انتطامی ،کارشناسان اداره کار و صمت با قوت در دست اقدام است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی