Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رامین پاشایی از کلاهبرداری به شیوه انتخاباتی خبر داد و گفت: مردم دقت داشته باشند که عمدتا کاندیداهای ریاست جمهوری از طریق شبکه‌های اجتماعی و به این شکل با مردم ارتباط برقرار نمی‌کنند بنابراین به آنها هشدار می‌دهیم اگر کسی با آنها از طریق فلان ستاد تماس گرفت و خواست پولی واریز کند، بدانند قطعا کلاهبرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به واریز پول با استفاده از عکس و نام کاندیداها در هشداری به مردم گفت: این روزها یک سری افراد کلاهبرداری هستند که از نام و عکس کاندیداهای ریاست جمهوری سوءاستفاده می‌کنند و در بستر پیام رسان‌ها با اکانت جعلی مردم را فریب می‌دهند. 

او افزود: این افراد با استفاده از اکانت جعلی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند و به دروغ می‌گویند از طرف ستاد فلان کاندیدا هستیم و سوالات گمراه کننده‌ای درباره کیفیت مصاحبه‌ها، مناظرات و ارزیابی آنها می‌پرسند و می‌گویند حال شما برنده 10 میلیون تومان شدید بدین ترتیب با واریز کردن پول به تمام اطلاعات و اکانت مردم دسترسی پیدا می‌کنند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: این کلاهبرداران وقتی به حساب کسی پول واریز می‌کنند تمام اطلاعات شخصی و حساب‌های فرد را بیرون می‌کشند و با هک کردن اطلاعات حساب و کارت بانکی، پول‌های موجود در آن را خالی می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در توصیه‌ای به مردم گفت: مردم دقت داشته باشند که عمدتا کاندیداهای ریاست جمهوری از طریق شبکه‌های اجتماعی و به این شکل با مردم ارتباط برقرار نمی‌کنند بنابراین به آنها هشدار می‌دهیم اگر کسی با آنها از طریق فلان ستاد تماس گرفت و خواست پولی واریز کند، بدانند قطعا کلاهبرداری است.

او با تاکید بر اینکه عکس‌های واریزی که توسط این افراد در گروه‌ها قرار می‌گیرد جعلی است، بیان کرد: گروه‌هایی هم هستند که با نام ستاد و عکس کاندیداهای ریاست جمهوری تشکیل شدند و وعده می‌دهند اگر 10 را به گروه اضافه کنی فلان مبلغ واریز می‌شود و حتی عکس واریز هم ارسال می‌‎کنند بنابراین ما بررسی کردیم و باید اعلام کنیم که انجام این نوع فعالیت‌ها نیز مجرمانه است و کلاهبرداری محسوب می‌شود.

سرهنگ پاشایی گفت: تمام عکس‌های واریز پول جعلی و دروغین است و وقتی تعداد اعضای گروه بالای 20 هزار نفر می‌رسد، ادمین آنها، گروه را به مقاصد تجاری و اقتصادی می‌فروشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون فتا برنا پول ریاست جمهوری کلاهبرداری پلیس فتا کاندیداهای ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 رهبر انقلاب ترکیب «رایانه‌سپهر» را برای جایگزینی «فضای مجازی» پیشنهاد کرد. بیانات رهبری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز