Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی جوان ایرانی شاغل در اوپا گفت: آلکنو با این کار به کریمی هشدار داد که هیچ چیز قطعی وجود ندارد و اگر کمی از نظر آمادگی بدنی دچار افت شود، نمی‌تواند تیم ملی را در المپیک همراهی کند

آکو کریمی در گفت‌وگو با میزان، در مورد نتایج تیم ملی والیبال در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ اظهار داشت: متاسفانه نتایجی که در هفته سوم کسب شد باب میل هواداران والیبال نبود، ولی نباید از یاد ببریم که آلکنو برای کسب نتیجه در این رقابت‌ها حاضر نشده و این مربی باتجربه روس قصد دارد بازیکنانش را از نظر فنی و همچنین روحی آن هم در شرایط و لحظات مختلف محک بزند تا به ترکیب ایده‌آل خود برسد و نتایج درخشانی برای تیم ملی در المپیک کسب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مربی جوان ایرانی شاغل در اروپا در مورد عملکرد آلکنو در سه هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: به نظرم عملکرد آلکنو تا به این جای کار خوب بوده و تصمیماتی م که در دیدار‌های اخیر گرفته کاملا روی حساب و کتاب بوده است. وی به خوبی از بازیکنان و تیمش حمایت می‌کند و همواره کنار تیمش حضور دارد. معتقدم تمام آیتم‌هایی که یک کادر فنی خوب باید داشته باشد در تیم فنی آلکنو دیده می‌شود و امیدوارم با افزایش شناخت، هم نتایج خوبی را در لیگ ملت‌ها بگیریم و هم آلکنو سریع‌تر به ترکیب مدنظرش در المپیک برسد. تنها نکته‌ای که به نظرم برای تیم ملی ضروری است اضافه شدن یک روانشناس خبره پس از لیگ ملت‌ها است تا بتواند تا المپیک، تیم ملی والیبال را همراهی کند.

مربی فصل گذشته تیم آچه‌هاوالی اسلوونی در واکنش به انتقادات تند علیه میلاد عبادی‌پور پس از دیدار با آلمان گفت: عبادی‌پور قطعا یکی از سرمایه‌های ارزشمند والیبال ایران است که در دنیا شناخته شده است. رسیدن به این سطح از توانایی فنی در والیبال مستلزم پشت سر گذراندن سختی‌ها و تمرینات دشوار و مستمر بوده و برای داشتن بازیکنی مانند عبادی‌پور مربیان زیادی زحمت کشیده‌اند. برای پرورش بازیکنی هم سطح با عبادی‌پور قطعا باید سال‌ها تلاش کرد پس سنجیدن قابلیت‌های یک بازیکن بر اساس یک بازی آن هم در حالی که عبادی‌پور خستگی بیش از حدی از بازی‌های قبلی داشت، غیر منطقی و به دور از انصاف است. عبادی‌پور در یکی از برترین لیگ‌های والیبال جهان توپ می‌زند و باید به آلکنو تحسین گفت که با رفتارش به عبادی‌پور نشان داد حتی اگر به دلیل خستگی مرتکب چند اشتباه شود، اما همچنان یکی از ستون‌های اصلی والیبال ایران است و خواهد بود.

وی در مورد اضافه شدن جواد کریمی به عنوان سومین پاسور به لیست تیم ملی در لیگ ملت‌ها تصریح کرد: باید از همان ابتدا با سه پاسور در لیگ ملت‌ها شرکت می‌کردیم و اینکه کریمی به لیست اضافه شده کاملا درست است. آلکنو مربی بسیار باتجربه‌ای است و در کنارش توماس توتولو یکی از تئوریسین‌های مطرح والیبال حضور دارد. به نظرم این تصمیم کادر فنی برای این بود که شوکی به کریمی داده شود تا این بازیکن جوان متوجه باشد که باید شرایط بدنیش را همواره بالا نگه دارد و تمرینات را جدی بگیرد. آلکنو با این کار به کریمی هشدار داد که هیچ چیز قطعی وجود ندارد و اگر کمی از نظر آمادگی بدنی دچار افت شود، نمی‌تواند تیم ملی را در المپیک همراهی کند، ولی این مربی با دعوت دوباره از کریمی نشان داد که حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

کریمی در پایان درخصوص نمایش درخشان تیم ملی اسلوونی در لیگ ملت‌ها و دیدار پیش روی ایران با این تیم اظهار کرد: سال گذشته با دو پاسور تیم ملی اسلوونی یعنی روپرت و پرنوش و همچنین یکی از سرعتی‌زن‌های این تیم با نام ویدِچنیک در تیم آچه‌‌هاوالی کار کردم و واقعا این سه، بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند. هدفگذاری فدراسیون والیبال اسلوونی از چند سال پیش با برگزاری لیگ‌های منظم در رده‌های پایه و حتی نونهالان این بود که به جمع برترین‌ تیم‌های ملی والیبال در سطح جهان برسد. کشور اسلوونی از نظر امکانات و زیر ساخت‌های والیبال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و امیدوارم تیم ملی والیبال ایران مقابل این کشور بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: والیبال عزادار شد/ جمالی به دیار باقی شتافت

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ ملت‌های والیبال 2021 آکو کریمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال 2021 آکو کریمی والیبال ایران لیگ ملت ها ملی والیبال عبادی پور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با حضور نماینده آذربایجان شرقی که پیش از حضور در جام جهانی مجارستان فاصله خود با سهمیه تیمی المپیک را به حداقل رسانده بود با صعود به جمع هشت تیم برتر این سهمیه را برای خود قطعی کرد و اولین سهمیه ورزشی در سال ۱۴۰۳ را برای ورزش استان و نخستین سهمیه تیمی ورزش ایران برای المپیک پاریس را کسب کرد.

 تیم ملی کشورمان در این جام با از پیش رو برداشتن تیم‌های اردن و مصر تا جمع هشت تیم برتر پیش رفت در حالی که ژاپنی‌ها از این صعود بازماندند.

با سهمیه تیمی که شمشیربازی برای سی و سومین دوره بازی‌های المپیک به دست آورد چهار ملی پوش کشورمان عازم پاریس خواهند شد.

فرزاد باهر ارسباران شمشیرباز پرافتخار استان به همراه دیگر نمایندگان اعزامی کشورمان در بخش انفرادی با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

گفتنی است کاروان ورزش ایران پیش از این و تا پایان سال ۱۴۰۲ صاحب ۱۶ سهمیه المپیک شده بود اما همه سهمیه‌ها در بخش انفرادی به دست آمده بود و بسکتبال، والیبال، فوتبال و هندبال از رشته‌هایی بودند که با حضور در میادین انتخابی نتوانستند صاحب سهمیه تیمی شوند اما شمشیربازی توانست نخستین سهمیه تیمی برای کاروان ورزش ایران در این بازی‌ها را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!
  • پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود
  • سال، سال والیبال نبود
  • کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی