Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۱ امشب (سه‌شنبه) در دیداری مهم به مصاف عراق می‌رود. تیم کشورمان در صورت برتری در این دیدار به عنوان صدرنشین راهی دور نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ خواهد شد.

به این منظور، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه بودجه و معاون رییس جمهور در تماس تلفنی با شهاب‌الدین عزیزی خادم در زمان صرف شام با حضور اعضای تیم، ضمن تبریک بابت سه پیروزی اخیر، برای ملی‌پوشان در بازی مقابل عراق آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام نوبخت در صورت پیروزی تیم ملی در این بازی و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی، پاداشی به مبلغ یکصد میلیون تومان به اعضای تیم‌ملی تعلق می گیرد و همانند دور نخست که سازمان برنامه و بودجه هزینه های آماده‌سازی تیم ملی را پرداخت کرد، آمادگی این سازمان را جهت تأمین هزینه‌های دور آتی رقابت‌های انتخابی را اعلام کرد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم نیز ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر نوبخت به تشریح چگونگی عملکرد تیم ملی پرداخت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال سازمان برنامه و بودجه تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال جام جهانی 2022 قطر سازمان برنامه و بودجه فدراسیون فوتبال ایران محمدباقر نوبخت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

کد خبر 6081461

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • واکنش نوبخت به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • نوبخت: ظالم در هر لباسی به شدیدترین وجه ممکن عقوبت خواهد شد