Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – روز چهارم از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ روز گذشته (دوشنبه) با برگزاری سه دیدار به اتمام رسید که در مهمترین بازی گروه E و از ساعت ۲۳:۳۰ تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه دلاکارتوخای شهر سویا میزبان سوئد بود که این بازی در نهایت ۹۰ دقیقه و باوجود حملات متعدد اسپانیا با نتیجه بدون گل به اتمام رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا و یان آندرسن سرمربی سوئد ترکیب تیم‌های خود را برای این دیدار امشب به شرح زیر اعلام کردند:

اسپانیا:  اونای سیمون، مارکوس یورنته، امریک لاپورت، پائو تورس، جوردی آلبا، رودری، کوکه، پدری، دنی اولمو، فران تورس و آلوارو موراتا

سوئد:  روبین اولسن، میکل لوستیگ، ویکتور لیندلوف، مارکوس دنیلسون، لودویگ آگوستینسون، کریستوفر اولسون، آلبین اکدال، سباستین لارسون، امیل فورسبرگ، مارکوس برگ و الکساندر ایساک

در مهمترین بازی گروه E دو تیم اسپانیا و سوئد رو در روی هم قرار گرفتند و اسپانیایی‌ها به لطف شرایط میزبانی و ستاره‌های متعددی که در ترکیب خود داشتند نبض بازی را در دست گرفتند و در همان دقایق ابتدایی چند بار دروازه حریف را تهدید کردند، اما درخشش اولسن، سنگربان سوئد مانع از گلزنی میزبان شد.

هرچند سوئدی‌ها هم در دقایق واپسین نیمه نخست و روی تیزهوشی ایساک، مهاجم ۲۰ ساله خود و اشتباه آیمرک لاپورت در خط دفاعی اسپانیا صاحب یک موقغیت خطرناک شد، ولی این شوت هم با خوش شانسی و برخورد به تیرک دروازه از دست رفت تا دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز اسپانیا همانند نیمه نخست حاکم مطلق توپ و میدان بود و تا دقیاق پایانی توپ و میدان را در اختیار داشت، اما موقعیت‌های میزبان با درخشش اولسن یکی پس از دیگری دفع می‌شد تا در نهایت اسپانیا باوجود میزبانی در نخستین بازی خود در رحله گروهی مقابل سوئذ متوقف شود.   در پایان این بازی ویکتور لیندلوف جایزه برترین بازیکن میدان را زا آن خود کرد.     با این تساوی اسپانیا و سوئد با یک امتیاز پس از اسلواکی در رده‌های دوم و سوم ایستادند و لهستان با باخت مقابل اسلواکی در قعر جدول گروه E قرار گرفت.

در نخستین بازی این گروه لهستان با حساب ۲ بر یک مغلوب اسلواکی شد. همچنین در دیداری از گروه D تیم ملی اسکاتلند در خانه با دو گل مغلوب جمهوری چک شد.   دیدار اسپانیا و سوئد به روایت تصویر:                                   بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| شزنی با گل به خودی، تاریخ ساز شد/ دو گل به خودی سهم یوونتوسی‌های جام!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی اسپانیا تیم ملی سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره یوونتوس در سری A

یوونتوس در هفته بیست‌ونهم سری آ در خانه برابر جنوا متوقف شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ونهم سری آ یوونتوس در خانه به دیدار جنوا رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رسید. این سومین بازی متوالی یوونتوس در لیگ بود که این تیم نتوانست به برد برسد.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با این تساوی ۵۹ امتیازی شدند و در رده سوم قرار گرفتند.

در ادامه این رقابت‌ها رم با ساسولو و اینتر با ناپولی دیدار خواهد کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • پیروزی قاطع بارسلونا در خانه اتلتیکو با درخشش لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا در خانه اتلتیکو با درخشش لواندوفسکی
  • توقف فعالیت‌ کمیته سوئد در افغانستان
  • توقف دوباره یوونتوس در سری A
  • توقف فعالیت‌های «کمیته سوئد برای افغانستان»
  • تجدید نظر اسپانیایی‌ها در مورد پاداش‌های المپیک و پارا
  • کسب سومین برد تیم ملی گلبال با غلبه بر لهستان
  • آینده درخشان سلسته با داروین نونیز
  • بارسلونا نمی‌خواهد پائو کوبارسی به سرنوشت پدری دچار شود