Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@06:58:41 GMT

شروع کم‌فروغ اسپانیا با تساوی خانگی برابر سوئد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۲۶۵

شروع کم‌فروغ اسپانیا با تساوی خانگی برابر سوئد

تیم ملی اسپانیا در نخستین بازی خود در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در خاک خود نتوانست بر سوئد غلبه کند.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی از روز چهارم رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از گروه E، دو تیم اسپانیا و سوئد در ورزشگاه کارتوخای شهر سویا به مصاف هم رفتند که این بازی نه چندان پرهیاهو با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست اسپانیا با وجود اینکه بازی را طوفانی شروع و در همان دقایق ابتدایی چند بار دروازه حریف را تهدید کرد، نتوانست توپ را از خط دروازه سوئدی‌ها عبور دهد، البته سوئدی‌ها هم در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه مهلک پائو تورس، خطرناک‌ترین موقعیت‌شان را از دست دادند که البته تیر دروازه‌ هم به اسپانیا برای دفع این موقعیت کمک کرد.

در نهایت کم دقتی بازیکنان در ضربات تمام کننده سبب شد که اسپانیا با وجود برتری آماری و تملک بیشتر توپ نتوانند گلی به ثمر برسانند.

در نیمه دوم هم روند بازی کم و بیش مانند نیمه اول در جریان بود و آنطور که باید و شاید موقعیت مسلم گلزنی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. اسپانیا که با وجود خیمه زدن در زمین حریف از میانه میدان راهی برای رسیدن به دروازه زردپوشان اسکاندیناوی پیدا نمی‌کرد، در نیمه دوم پیشروی از جناحین و ارسال - اکثراً از جناح چپ جایی که جوردی آلبا حضور داشت - را در دستور کار قرار داد اما این تاکتیک‌ لوئیس انریکه هم جواب نداد. فشار اسپانیا در دقایق پایانی افزایش یافت و چند موقعیت عالی هم روی دروازه سوئد ایجاد شد اما قفل دروازه‌ها همچنان بسته ماند و به این ترتیب نخستین بازی بدون گل یورو ۲۰۲۰ به ثبت رسید تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین تیم ملی اسپانیا یورو 2020 تیم ملی سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در دربی هجومی اهواز؛ گلرها شیر بودند

در شهرآورد خوزستان، درخشش دروازه‌بان ها موجب شد توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکند و تساوی بدون گل ثبت شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در دربی خوزستان بدون پیروزی زمین را ترک کردند.

این بازی، جدال ویسی و پورموسوی رفقا و همکاران سابق هم بود که دو مربی به خوبی از افکار یکدیگر آگاهی داشتند.

این نتیجه برای هیچ کدام از دو تیم خوب نبود چرا که یک امتیاز به نفع رقبای قعر جدولی سوخت و بهترین نتیجه برای تیم‌های پایین جدول رقم خورد.

دو تیم در این مسابقه علاقه‌ای به بازی دفاعی نداشتند و با نفرات زیادی در حملات شرکت می‌کردند اما واکنش های خوب دروازه‌بان های دو تیم مانع گلزنی مهاجمان شد تا این مسابقه بدون گل به پایان برسد.

فولاد خوزستان در نیمه نخست عملکرد بهتری داشت و در نیمه دوم به خصوص از دقیقه 70 به بعد استقلال خوزستان بهتر بازی کرد و موقعیت های بیشتری خلق کرد.

مالکیت بازی بیشتر در اختیار استقلال خوزستان بود و ضربات کرنر و آزاد زیادی به دست آوردند اما از آن هم استفاده نکردند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • دلیل خط خوردن رونالدو از فهرست پرتغال مشخص شد
  • پیام نیازمند باز هم تعویض شد؛ بدشانسی دروازه بان سپاهان!
  • تساوی مس رفسنجان برابر ذوب آهن
  • امیدوارم این نتیجه در سال آینده حفظ شود / بازی جذابی بود
  • اوزونیدیس: به حریفانی باختیم که از آنها بهتر بودیم
  • اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است
  • تساوی در دربی هجومی اهواز؛ گلرها شیر بودند
  • تیم نویدکیا بباز نیست؛ کامبک و فرار از باخت خانگی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول/ موقعیت سوزی سرخپوشان
  • دارمشتات 2-5 بایرن: حیف دیر شروع شد آقای توخل‎!‎