Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال اسپانیا در شبی که می‌توانست با پیروزی به رختکن برود، بدشانس بود و به یک امتیاز بسنده کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم های فوتبال اسپانیا و سوئد در گروه E یورو 2020 از ساعت 11/30 شامگاه دوشنبه (24 بهمن ماه) آغاز شد. این رقابت به میزبانی ورزشگاه لاکارتوژا شهر سویل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان نود دقیقه تلاش، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اسپانیا در این رقابت، موقعیت های گلزنی فراوانی داشت که نتوانست از آنها به خوبی بهره ببرد. این تیم که بر بازی مسلط بود، می توانست حتی پیروزی پرگلی را کسب کند اما فقط به یک امتیاز رسید.

سوئد در این مسابقه، دفاع کرد و می خواست در ضدحملات به گل برسد. البته، در چند ضدحمله نیز می توانست بر خلاف روند بازی به برتری برسد. البته، اولسن (دروازه بان سوئد) را باید ستاره این تیم در این دیدار دانست که موقعیت های زیادی را از حریف گرفت تا تیمش به یک امتیاز باارزش برسد.

ویکتور ویندلوف مدافع تیم ملی سوئد نیز به عنوان بازیکن برتر این رقابت انتخاب شد.

در دور بعدی، اسپانیا با لهستان در سویل و سوئد با اسلوواکی در سنت پترزبورگ دیدار خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا فوتبال تیم ملی سوئد یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های ایرانی صدر رومانی را تصرف کردند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته آخر دور گروهی ليگ برتر والیبال روماني تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی پاسور ملی پوش والیبال ايران را در اختيار دارد توانست‌ با نتيجه سه‌ بر صفر مقابل‌ استینتا پیروز شود.

در اين ديدار آرکادا گالاتی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۴ پیروز شود و با این برد قهرمان دور مقدماتی شود. آرکادا گالاتی که‌ مدافع عنوان قهرمانی است حالا باید در پلی‌آف با تیم هشتم‌ بازی کند.

جواد کریمی پاسور ایرانی آرکادا گالاتی توانست‌ در سه ست چهار امتیاز برای تیمش کسب‌ کند. کریمی علی رغم پاسور بودن برای آرکادا امتيازات زيادي به دست‌ آورده است.

در دیگر بازی هفته آخر تیم راپید بخارست توانست با نتيجه سه بر صفر کرایوا را شکست دهد. علی اصغر مجرد سيزده امتیاز برای راپید به دست‌ آورد و امیر غفور نیز در دقایقی که‌ برای‌ راپید بخارست بازی کرد شش امتیاز کسب‌ کرد. راپید فصل مقدماتی را با رتبه دوم به‌ پايان رساند.

پلی آف از چند روز دیگر آغاز می شود و آرکادا گالاتی با جواد کریمی به دنبال قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • اتفاق دلگرم‌کننده برای پرسپولیسی‌ها
  • برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل «عنبرنسارا»!
  • اینتر سرانجام در سال ۲۰۲۴ امتیاز از دست داد/ ناپولی صدرنشین سری A را متوقف کرد
  • (ویدئو) برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل «عنبرنسارا»!
  • کسب سومین برد تیم ملی گلبال با غلبه بر لهستان
  • ستاره‌های ایرانی صدر رومانی را تصرف کردند
  • شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل طبیعت در دیدار دوم پلی آف
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • گلبال جام ملت‌ها| برتری ایران مقابل سوئد در آغاز روز دوم
  • برتری مردان گلبالیست ایران برابر سوئد