Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@06:25:56 GMT

حمایت از ‎همتی در جبهه اصلاحات رای نیاورد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۲۷۲

حمایت از ‎همتی در جبهه اصلاحات رای نیاورد

فرارو- حمایت از نامزدی عبدالناصر همتی در جلسه امشب جبهه اصلاحات ایران رای لازم را کسب نکرد.

آنطور که رسانه‌های اصلاح‌طلب عنوان کرده‌اند از ۴۶عضو مجمع عمومی جبهه اصلاحات، ۲۳عضو به حمایت از همتی رای دادند؛ اما حدنصاب، دوسوم آرا یعنی ۳۱رای بود.

آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت که جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران تا ساعت ۱ بامداد به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: «در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مورخ ۲۴خرداد ماه موضوع تغییر موضع قبلی جبهه اصلاحات مبنی بر نداشتن نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح و به رای گذاشته شد و در نتیجه آن تغییری در موضع پیشین جبهه رای نیاورد.»

با این حال بخش دیگری از اصلاح‌طلبان همچون حزب کارگزاران و چهره‌هایی چون مهدی کروبی، مراد ثقفی، حمیدرضا جلایی‌پور، حسین مرعشی و علی مطهری حمایت رسمی و چهره‌هایی چون بهزاد نبوی، رئیس جبهه اصلاحات ایران، تلویحا از همتی حمایت کرده‌اند.

در همین راستا علی صوفی دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات گفت حزب کارگزاران اگر بدون مصوبه و اطلاعیه نهاد اجماع ساز از یکی از نامزدهای انتخابات حمایت کند؛ آن‌ها را از جبهه اصلاحات اخراج می‌کنیم؛ زیرا خلاف تشکیلاتی در این سطح غیرقابل‌تحمل است.

صوفی افزود در حال حاضر مهر علیزاده عضو حزبی محسوب می‌شود که دبیر کل آن‌من هستم؛ اما به خودم اجازه ندادم بدون هماهنگی با نهاد اجماع ساز از هم‌حزبی خودم در انتخابات حمایت کنم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری جبهه اصلاحات همتی جبهه اصلاحات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق برنامه تحولی هلدینگ شوینده؛ کام سهامداران شیرین شد

مجمع عمومی عادی و مجمع فوق‌العاده سالیانه صاحبان سهام شرکت مدیریت صنعت شوینده، ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه، با حضور ۸۰.۳ درصدی صاحبان سهام در سالن همایش‌های شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مجمع با حضور سهام‌داران حقیقی و حقوقی، اعضای هیئت‌مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق‌بهادار، نماینده حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست مظفری نماینده شرکت توسعۀ صنایع بهشهر برگزار شد و در ابتدای آن، حمیدرضا حقی، مدیرعامل شوینده ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن نوروز باستانی، تصریح‌کرد: مفتخریم که کارنامۀ یک سالۀ شرکت مدیریت صنعت شوینده به لطف خدا و حمایت های بی‌دریغ و راهبردهای صحیح دکتر مرادی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره توسعه صنایع بهشهر با توفیق همراه بوده و در مجمع عمومی به پیشگاه سهام‌داران تقدیم می‌شود.

وی در ادامه با ارائۀ گزارشی از روند روبه بهبود شرکت‌های تابعه و هلدینگ شوینده، افزود که عملکرد سال مالی 1402 منتج به تحول 539 درصدی سود تجمعی گروه شوینده گردیده و سود خالص شرکت در سال مالی 1402 مبلغ 1,270,254 میلیون ریال است.

تقسیم سود و اصلاح اساسنامه

در پایان مجمع عمومی عادی، به اتفاق آرا تقسیم سود 1,000ریالی به ازای هر سهم و سایر بندهای گزارش به تصویب رسید و پس از آن، مجمع عمومی فوق‌العادۀ شرکت به‌منظور اصلاح بندهایی از اساسنامۀ شرکت برای انطباق با ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار دایر و تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهامی: جبهه پایداری تفکرات «انجمن حجتیه» را دنبال می کند /رئیسی در مقابل جریان هیاهوسالار و افراطی، وا داده و مقهور شده است
  • آگهی انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری تهران
  • آگهی برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری استان تهران
  • تحقق برنامه تحولی هلدینگ شوینده؛ کام سهامداران شیرین شد
  • افزایش سرمایه ۲۵ همتی بانک ملی ایران
  • سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود
  • حمایت جبهه مقاومت از غزه نشانه ایمان به وعده حق است
  • رسمی | رئیس فدراسیون والیبال ایران انتخاب شد
  • ببینید | صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه تایید شد
  • فوری و‌ رسمی: رئیس جدید والیبال ایران معرفی شد