Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@03:39:20 GMT

آکادمی دروازه بانی جانلوئیجی بوفون تاسیس شد / عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۲۸۷

آکادمی دروازه بانی جانلوئیجی بوفون تاسیس شد / عکس

دروازه بان افسانه ای ایتالیا اعلام کرد آکادمی دروازه بانی خود را تاسیس کرده و به کودکان علاقه مند به این نقش در فوتبال کمک خواهد کرد. 

جانلوئیجی بوفون در آستانه امضای قرارداد با پارما است و می خواهد دو سال دیگر و تا 45 سالگی به فوتبال ادامه دهد اما بیرون از زمین فوتبال، بوفون آکادمی دروازه بانی خود را در ایتالیا تاسیس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

یک ماجراجویی انگیزه بخش جدید. از آن چالش هایی که دوست دارم: جذب و پرورش نوجوانایی که دروازه بانی را دوست دارند. تاسیس آکادمی بوفون چه هیجان بزرگی برای من داشت. امیدوارم این آغازی برای یک کار بزرگتر باشد. 

قرار است دنیله کورتی و چند نفر دیگر به عنوان مربی در این آکادمی فعالیت داشته باشند زیرا بوفون همچنان در پارما به بازی ادامه می دهد اما وی شخصا اداره آکادمی و رشد کودکان را زیر نظر خواهد داشت و به آنها سر می زند. 

 

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد غایبان پرسپولیس در سوپرجام یک بازی اشتباه در تاریخ بازی های ایران و عراق؛ خود تیم ملی هم به یاد ندارد کریستیانو رونالدو: آینده؟ در حال حاضر روی یورو تمرکز کرده ام؛ آینده بهترین چیز را برای من در پیش دارد برخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیک / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعا کنید فوتبال ایران از این بدتر نشود/ باید برای دربی تاسف خورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند به مصاف هم رفتند که در حساس‌ترین دیدار این هفته، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دربی صد و سوم پایتخت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

با کسب یک امتیاز این بازی، استقلال تهران با ۴۳ و پرسپولیس با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول باقی ماندند. این بازی با استقبال خوبی از سوی هواداران دو تیم مواجه شده بود اما چه تماشاگران داخل استادیوم آزادی و چه تماشاگران پای گیرنده‌های تلویزیونی و رادیویی نمایش خوبی را از بازیکنان خود ندیدند.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: خیلی متاسف شدم که این بازی بی نهایت کِسل کننده را تماشا کردم. بی نهایت عملکرد ضعیفی را از دو تیم شاهد بودیم که واقعاً هیچ بار فنی و مثبتی نداشت و فقط باعث اعصاب خوردگی هواداران شد.

استقلال کاملاً دفاعی بازی کرد

او ادامه داد: تیم استقلال برنامه‌ای برای نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس نداشت و تمام بازیکنان این تیم فاز دفاعی به خود گرفته بودند در آن سوی میدان هم پرسپولیسی‌ها نتوانستند شکافی در دفاع لایه به لایه بازیکنان استقلال به وجود آورند و همین موضوع باعث شد تا موقعیتی هم روی دروازه استقلال شکل نگیرد.

پرسپولیس از لحاظ آماری بهتر از حریف بود

کارشناس فوتبال تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس پاس‌های کوتاه و خوبی را به همدیگر می‌دادند و در پایان بازی با آماری که در سایت‌ها منتشر شد نشان داد که این تیم بیش از دو برابر استقلال توپ را به گردش در آورده است همچنین شوت‌هایی که بازیکنان پرسپولیس به سمت دروازه استقلال شلیک کردند بیشتر از شاگردان نکونام بود. در مجموع استقلال برای کسب یک امتیاز پا به زمین گذاشته بود و اصلاً شجاعانه بازی نکرد، پرسپولیس هم پلنی برای ضد حمله‌ها نداشت و موقعیت‌های کمی هم که روی دروازه استقلال خلق می‌شد بی حاصل بود.

با این اوصاف فوتبال ملی لطمه می‌خورد

کرمانی مقدم در پایان گفت: حیف وقت و زمانی که بابت دیدن این بازی صرف شد، نمی دانم چرا بازیکنان و تیم‌ها اینقدر کسل کننده بازی کردند با این شرایط باز نیمه اول کیفیت بهتری داشت اما در نیمه دوم هیچ صحنه‌ای را مشاهده نکردیم که هوادار از آن لذت ببرد با اینگونه نمایش‌ها نمی‌توان به آینده امیدوار بود و فقط باید دعا کنیم که شرایط فوتبال ایران از این وضع بدتر نشود. وقتی که دو تیم پر هوادار اینگونه بازی می‌کنند نباید از تیم‌های دیگر انتظار نمایش خوبی داشت و همین موضوع قطعاً به فوتبال ملی هم لطمه وارد می‌کند در حالی که ما بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم و باید خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۶ کنیم.

کد خبر 6054897

دیگر خبرها

  • دروازه‌بانی که بدون حتی یک بازی در لیگ به تیم ملی دعوت شد
  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی
  • (تصاویر) افتتاح هتل فوتبال به سوژه خنده تبدیل شد
  • چرا خوزستان دیگر دروازه‌بان‌هایی مثل دهه ۵۰ تا ۸۰ ندارد؟
  • یک رکورد بوفون نابود می‌شود!
  • سیاوش بختیاری زاده مدیر آکادمی باشگاه فولاد شد
  • هتل جدید فدراسیون فوتبال افتتاح شد
  • افتتاح هتل جدید فدراسیون فوتبال با حضور وزیر ورزش
  • دعا کنید فوتبال ایران از این بدتر نشود/ باید برای دربی تاسف خورد