Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوئیجی بوفون در آستانه امضای قرارداد با پارما است و می خواهد دو سال دیگر و تا ۴۵ سالگی به فوتبال ادامه دهد اما بیرون از زمین فوتبال، بوفون آکادمی دروازه بانی خود را در ایتالیا تاسیس کرد. وی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

یک ماجراجویی انگیزه بخش جدید. از آن چالش هایی که دوست دارم: جذب و پرورش نوجوانایی که دروازه بانی را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاسیس آکادمی بوفون چه هیجان بزرگی برای من داشت. امیدوارم این آغازی برای یک کار بزرگتر باشد. 

قرار است دنیله کورتی و چند نفر دیگر به عنوان مربی در این آکادمی فعالیت داشته باشند زیرا بوفون همچنان در پارما به بازی ادامه می دهد اما وی شخصا اداره آکادمی و رشد کودکان را زیر نظر خواهد داشت و به آنها سر می زند. گفته می شود بوفون در فکر گسترش این آکادمی حتی در کشورهای دیگر است. 

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند 

آفتاب‌‌نیوز :

 بیرانوند که با دریافت دو گل عجیب مقابل فولاد بعد از دریافت سوپرگل در اراک در کانون توجه و انتقاد قرار گرفته بود با نمایش مطمئن مقابل پیکان قدم دیگری در راه بازگشت به شرایط نرمال خود برداشت.

بیرانوند در این بازی برخلاف دیدار با فولاد آرامش داشت و به نظر می‌رسید کلین‌شیت در دربی هم کمکش کرده تا اعتماد به نفس گذشته‌اش را تا حدودی بازیابد.

بیرو در همان پنج دقیقه ابتدایی یک شوت خطرناک را از بازیکن پیکان مهار کرد، اما در ادامه نیمه نخست به زحمت نیفتاد. 

بیرو در نیمه دوم و ده دقیقه بعد از گل دوم تیمش با واکنش تماشایی مقابل ضربه نهایی آژیر واکنش درخشانی ارائه داد و توپ را از حوالی خط دروازه درآورد و در ادامه نیز عبدالکریم به کمکش آمد تا در ریباند دروازه‌اش باز نشود.

بیرو لحظاتی بعد نیز با خروج عالی و دفع توپ هم موقعیت حریف را گرفت هم یک ضدحمله را ترتیب داد و و در ادامه مسابقه هم با بالا بازی کردن پرسپولیس به دردسر نیفتاد.

بیرو با این کلین‌شیت از حیث آرامش و بازگشت به همان شرایط خوب گذشته گام بلندی برداشت و با اینکه ستاره تیمش نبود، اما مطمئن و با اعتماد به نفس کار کرد تا نشان دهد قصد کرده ماجرا‌های حاشیه‌ساز بعد از جام ملت‌ها را فراموش کند و روی دروازه‌بانی‌اش متمرکز شود.

بیرو بعد از این بازی هم مصاحبه نکرد تا سر قولش بماند و با در پیش گرفتن این حربه گام‌های بلندتری برای دوری از حواشی بردارد و شرایط را برای خودش سخت نکند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی (+عکس)
  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند 
  • دروازه‌بانی که بدون حتی یک بازی در لیگ به تیم ملی دعوت شد
  • (تصاویر) افتتاح هتل فوتبال به سوژه خنده تبدیل شد
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر +فیلم
  • چرا خوزستان دیگر دروازه‌بان‌هایی مثل دهه ۵۰ تا ۸۰ ندارد؟
  • یک رکورد بوفون نابود می‌شود!
  • سیاوش بختیاری زاده مدیر آکادمی باشگاه فولاد شد
  • در حال تکمیل/ پذیرایی از روزه داران از ابتدای بهار طبیعت | سازمان گردشگری در تهران تاسیس می شود
  • هتل جدید فدراسیون فوتبال افتتاح شد