Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@02:13:02 GMT

مهرعلیزاده: قیمت ارز باید یکسان باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۲۹۶

مهرعلیزاده با بیان اینکه قیمت ارز باید یکسان باشد و به مردم، از روش‌های دیگری کمک شود. گفت: اینکه بخواهیم با قیمت ارز بازی کنیم و آن را در اختیار عده‌ای بگذاریم، منشاء فساد است. خبرگزاری میزان- محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگوی ویژه خبری حاضر شد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

برنامه باید مبتنی بر پایه علمی و تجربی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سوشیال مارکت اکونومی، برنامه‌ای است که اقتصاد آلمان را بعد از جنگ جهانی دوم به جایی رسانده که در هر سال ۱۶۵۰ میلیارد یورو صادرات دارد.

 اینکه بخواهیم با قیمت ارز بازی کنیم و آن را در اختیار عده‌ای بگذاریم، منشاء فساد است.

قیمت ارز باید یکسان باشد و به مردم، از روش‌های دیگری کمک شود.

 فساد اقتصادی اشکال مختلفی دارد که دادن یا ندادن مجوز‌ها گونه‌ای از آن است.

گاهی برای برخی فعالیت‌ها اساسا نیازی به مجوز نیست، اما دولت در پائین‌ترین سطوح نیز خود را دخیل می‌کند که حتی برای خود دولت نیز هزینه ساز است.

تکمیل می‌شود برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات ۱۴۰۰

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سوت‌زنی در ورزش با حضور وزیر

وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از سامانه سوت‌زنی گفت: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در دستگاه ورزش و جوانان باید نهادینه شود و به همین دلیل سامانه‌ای برای این منظور راه‌اندازی شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیین رونمایی از سامانه سوت‌زنی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مدیران کل ستادی صبح امروز (دوشنبه) در محل وزارتخانه برگزار شد.

هاشمی: دولت مصمم به بازسازی ورزشگاه آزادی است

هاشمی در این جلسه با قدردانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع‌ بابت رونمایی از این سامانه اظهار داشت: قرار بود این رونمایی اوایل فروردین انجام شود اما با تلاش‌هایی که انجام شد، این رونمایی زودتر صورت گرفت.

وی ادامه داد: طبق قانون دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ای برای راه‌اندازی این سامانه ندارند اما با توجه به اینکه مشی دولت مبارزه با فساد در ساختارهای دولتی است و با توجه به اینکه در ذات ورزش هیچ چیزی پنهان نیست و مسائل رسانه‌ای خواهد شد، مجموعه همکاران ما شرایطی را به وجود آوردند تا این بستر شکل بگیرد، هر چند تاکنون در این مجموعه مورد حادی نداشتیم.

وزیر ورزش و جوانان شفافیت اقدامات را یکی از مسائل مهم این وزارتخانه دانست و گفت: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در دستگاه ورزش و جوانان باید نهادینه شود و به این خاطر این سامانه راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ما مجموعه‌های مختلفی در دستگاه ورزش و جوانان داریم و باید این سامانه را داشته باشیم و بحث شفافیت یکی از بحث‌های مهم در دستگاه‌های اجرایی است و این باعث می‌شود تا اعتماد مردم را جلب کنیم و این زمانی رخ می‌دهد که اقدامات ما شفاف باشد.

او در پایان درباره اثرات شفافیت اقدامات گفت: وقتی بقیه بدانند که سالم کار می‌کنیم، امور با اثربخشی خوبی پیش می‌رود و تلاش کردیم این شفافیت را دنبال کنیم. آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی، یکی از کارهایی است که در مبارزه با فساد صورت می‌گیرد و من از زحمت‌کشان این سامانه تشکر می‌کنم.

در ابتدای این آیین، معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص کارکردهای سامانه و سرپرست مرکز فناوری و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه دسترسی مخاطبان به آن توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: سامانه سوت‌زنی در مبارزه با فساد است
  • عکس| وزیر ورزش از سامانه سوت رونمایی کرد
  • رونمایی از سامانه سوت‌زنی در ورزش با حضور وزیر
  • نظر عباس عبدی درباره پاسخ صدیقی به ماجرای جعل سند
  • واکنش عباس عبدی به ماجرای باغ ازگل
  • اعتراض ستارگان WWE به حرف‌های جنجالی راک؛ قانون برای همه یکسان نیست
  • مورایس: وضعیت سپاهان و گل‌گهر برای بازی فردا یکسان است/ رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!
  • افشاگری، سردبیر سابق بی‌بی‌سی از پشت پرده رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی + فیلم
  • (ویدئو) مهران مدیری نیما شعبان‌نژاد را با خاک یکسان کرد!
  • در برابر نسل‌کشی در غزه بایستیم